Метою вивчення дисципліни «Стратегічний менеджмент» є формування у майбутніх фахівців системи теоретичних знань з питань стратегічного управління підприємством, механізмів і принципів стратегічного менеджменту в організаціях, що характеризуються відособленою структурою, цільовою функцією й необхідністю використовувати обмежені ресурси в означених часових вимірах та набуття практичних вмінь і навичок використання інструментів стратегічного менеджменту в діяльності підприємств.
Основне завдання навчальної дисципліни «Стратегічний менеджмент» полягає в наданні студентам знань, навичок та інструментів, необхідних для розробки, впровадження та оцінки стратегій, що спрямовані на довгострокове зростання та конкурентоспроможність організацій. Це включає аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища компанії, визначення стратегічних цілей, розробку стратегічних планів, а також моніторинг та коригування стратегій у відповідь на зміни в ринкових умовах.
Загальні компетентності:
1. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації
2. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми
3. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
Фахові компетентності:
1. Здатність розробляти та реалізовувати стратегію розвитку підприємницьких, та торговельних структур
2. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва та торгівлі
3. Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності.
Очікувані програмні результати навчання:
1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності.
2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва та торгівлі, розробляти заходи щодо їх вирішення
3. Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвитку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва, та торгівлі.
4. Вміти вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких і торговельних структур за умов невизначеності та ризиків.
- Учитель: Олена Крайнік