Спеціальності: 172 "Електронні комунікації та радіотехніка", 175 "Інформаційно-вимірювальні технології", 176 "Мікро- та наносистемна техніка", 151 "Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка", 125 "Кібербезпека та захист інформації"
Освітні програми: «Радіоелектронні апарати та засоби», «Інформаційні системи моніторингу та контролю», «Інтелектуальні технології мікросистемної радіоелектронної техніки», «Мікро- та наноелектронні прилади і пристрої», «Інженерія та програмування в радіоелектроніці», «Автоматизація, мехатроніка та робототехніка», «Інформаційні мережі зв’язку», «Безпека інформаційних і комунікаційних систем».
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни "Фізика" є формування у студентів базових теоретичних фізичних знань, практичних навичок розв’язання фізичних задач, уміння орієнтуватись в потоці науково-технічної інформації, уміння використовувати фізичні законі в різних галузях техніки.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Фізика” є
- формування у студентів наукового світогляду i сучасного фізичного мислення;
- ознайомлення студентів з методами фізичного дослідження, методами рішення конкретних задач з різних галузей фізики;
- формування навиків проведення фізичного експерименту;
- формування уміння виділити конкретний фізичний зміст в прикладних задачах майбутньої спеціальності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- основні фізичні явища;
- фундаментальні закони природи;
- правила класичної та сучасної фізики;
- методи фізичних досліджень;
- внутрішні зв'язки між окремими розділами науки;
- основні числові значення фізичних величин у природі та в техніці;
вміти:
- використовувати знання з курсу фізики при вивченні відповідних дисциплін за фахом;
- встановлювати зв'язок між явищами навколишнього світу на основі знання законів фізики та фундаментальних фізичних експериментів;
- застосувати фундаментальні закони фізики при розгляді окремих явищ, поєднуючи їх фізичну суть з аналітичними співвідношеннями;
- визначити загальні риси і суттєві відмінності змісту фізичних явищ та процесів, межі застосування фізичних законів;
- використовувати теоретичні знання для розв’язку задач різного типу, приймати обґрунтовані рішення;
- складати план практичних дій щодо виконання експерименту, користуватися вимірювальними приладами, обладнанням, обробляти результати дослідження, робити висновки щодо отриманих результатів;
- пояснювати принцип дії простих пристроїв, механізмів та вимірювальних приладів з фізичної точки зору;
- аналізувати графіки залежностей між фізичними величинами, робити висновки;
- правильно визначати та використовувати одиниці фізичних величин.
Для кращого засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни протягом семестру заплановано виконання самостійних завдань у вигляді рефератів і індивідуальних завдань по розв’язанню задач.
На вивчення навчальної дисципліни у 1 семестрі відводиться 120 годин / 4 кредити ECTS для денної форми навчання.
- Учитель: Станіслав Сейдаметов