ТЕМИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ

для студентів спеціальності 017 „ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ”

1.                 Ефективність оволодіння руховими діями дітьми 11-12 років в умовах спортивної секції.

2.                 Розвиток силових якостей у школярів 7-9 років.

3.                 Шляхи формування потреби у заняттях фізичними вправами у дітей молодшого шкільного віку.

4.                 Формування здорового способу життя сільських школярів засобами фізичного виховання.

5.                 Компютерна технологія диференціації фізичного виховання студентської молоді.

6.                 Реалізація теоретичного та методичного аспектів особистісно-зорієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей середнього шкільного віку.

7.                 Порівняльна характеристика фізичного розвитку та фізичної підготовленості  учнів загальноосвітніх шкіл різних регіонів України.

8.                 Особливості  використання комп’ютерних технологій  у процесі фізичного виховання школярів.

9.                 Особливості і можливості самостійних занять фізичною культурою і спортом в умовах ВНЗ.

10.            Диференціація у фізичному вихованні молодших школярів з урахуванням розвитку моторики та біологічного віку.

11.            Науково-методичні основи реалізації оздоровчої програми фізичного виховання школярів.

12.            Рухливі  ігри, як засіб розвитку фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку.

13.            Шляхи підвищення ефективності процесу фізичного виховання у дітей старшого шкільного віку.

14.            Організаційно-методичні аспекти фізичного виховання дітей шкільного віку.

15.            Стан та динаміка розвитку постави учнів 6-8 років.

16.            Стан фізичного розвитку дітей шкільного віку із затримкою психічного розвитку.

17.            Комплексний розвиток фізичних якостей в системі фізичного виховання школярів.

18.            Методика використання тренажерів та тренажерних пристроїв у системі фізичного виховання студентської молоді.

19.            Використання стандартної програми для визначення оцінки швидкісних здібностей дітей (віку) у (обраному виді спорту).

20.            Методика активізації пізнавальної діяльності школярів засобами фізичного виховання.

21.            Формування здорового способу життя у студентів у сучасній освіті.

22.            Режим рухової активності дітей шкільного віку та їх вплив на робото спроможність.

23.            Педагогічні аспекти управління руховою активністю молодих школярів.

24.            Вплив різних рухових режимів на фізичний стан дітей шкільного віку.

25.            Особливості фізичного розвитку дітей 6-8 років в умовах сімейно-суспільного виховання.

26.            Формування програмно-методичного забезпечення фізичного виховання у ВНЗ з урахуванням регіонального компоненту освіти.

27.            Шляхи визначення спеціальної витривалості тхеквандістів.

28.            Визначення аеробного потенціалу спортсменів в умовах тренування.

29.            Біомеханічний контроль швидкісно-силової підготовленості кваліфікованих стрибунів, які спеціалізуються у потрійному стрибку.

30.            Система учнівських звань КЮ і кольорових поясів у дзюдо.

31.            Систематизація основних засобів підготовки футболістів у підготовчому періоді.

32. Розвиток  (вказати назву фізичної якості) у (вказати контингент спортсменів) засобами (вказати назву методики). Наприклад, «Розвиток силової витривалості у волейболістів 13-14 років засобами колового тренування».

33. Розвиток  (вказати назву фізичної якості) у (схарактеризувати контингент учнів) засобами (коротко розкрити сутність використаної методики). Наприклад, «Розвиток гнучкості у дітей молодших класів на уроках фізичної культури засобами класичного стрейчингу».

34. Організація оздоровчого тренінгу у (вказати контингент) на основі (вказати назву методики). Наприклад, «Організація оздоровчого тренінгу у жінок першого зрілого віку на основі інтеграції фітнес програм» .

35. Формування (вказати назву особистого новоутворення, наприклад, ціннісного ставлення, фізичної культури, організаційних якостей та ін.) у (вказати контингент) засобами (вказати назву фактору педагогічного впливу). Наприклад, «Формування фізичної культури студентів технічних спеціальностей засобами самостійної роботи з дисципліни «Фізичне виховання».

36. Удосконалення (вказати назву технічного уміння, або навички) у  (вказати контингент та, якщо є, вид спорту) з використанням (вказати назву фактору педагогічного впливу) в умовах (вказати особливості проведення заняття). Наприклад, «Удосконалення техніки  кидку через стегно в групах спеціалізованої базової підготовки дзюдоїсток з використанням тренажерних пристроїв в умовах централізованих зборів».

37. Розвиток (назва фізичної якості) методом (вказати назву методики) на (вказати етап спортивної підготовки). Наприклад, «Розвиток   спеціальної витривалості дзюдоїстів методом крос-фіт на етапі спортивного вдосконалення».

38. Методика використання (вказати назву педагогічного засобу, програми та ін.) у процесі (вказати назву педагогічного процесу). Наприклад, «Методика використання програми «Дитяча легка атлетика ИААФ» на уроках фізичного виховання у середній школі».

39. Вплив (назвати фактор впливу) на опорно-руховий апарат спортсменів (вказати контингент та  вид спорту). Наприклад, «Вплив вправ з обтяженнями на опорно-руховий апарат жінок - бодібілдерів».

40. Вплив фізичних навантажень на серцево-судинну систему спортсменів (вказати контингент та  вид спорту). Наприклад, «Вплив тривалої циклічної тренувальної роботи в умовах гіпоксії  на серцево-судинну систему спортсменів-легкоатлетів високої кваліфікації».

41. Вплив фізичних навантажень на м’язову  систему (вказати контингент та  вид спорту).  Наприклад, «Вплив змагальних навантажень на м’язову  систему гімнастів високої кваліфікації».

42. Оптимізація  уроку фізичної культури у (вказати вік дітей та особливості контингенту) на основі впровадження (назвати інноваційну методику або програму). Наприклад, «Оптимізація уроку фізичної культури в молодших класах загальноосвітніх шкіл на основі впровадження ігрового методу».

43. Обґрунтування методики проведення (вказати загальну спрямованість методики) з (вказати контингент). Наприклад, «Обґрунтування методики проведення ранкової зарядки у літніх дитячих оздоровчих закладах».

44. Оптимізація (вказати назву педагогічного процесу) на основі (вказати сутність інновації) в умовах (вказати особливості протікання педагогічного процесу). Наприклад, «Оптимізація підготовки велосипедистів на основі використання вязкопружних тренажерів в умовах навчально-тренувального збору».

45. Організація продажу (вказати назву спортивно-оздоровчих послуг) на основі (вказати сутність інновації). Наприклад, «Організація продаж послуг фітнес клубу на основі використання абонементної системи».

46. (Вказати сутність інновації) як засіб удосконалення (назвати фізичну якість, або цільове знання, або уміння, або навичку) у (вказати контингент). Наприклад, «Рухливі ігри як засіб удосконалення основних видів рухів дітей молодшого шкільного віку».

47. Обґрунтування методики навчання (вказати контингент) елементам (вказати назву виду спорту). Наприклад, «Методика навчання дітей середнього шкільного віку елементам гандболу».

48. Дослідження особливостей (вказати назву феномену) у (визначити контингент) як фактору (вказати роль феномену у забезпеченні того чи іншого процесу). Наприклад, «Дослідження потреб потенційних споживачів спортивно-оздоровчих послуг як фактору, що обумовлює їхній попит на послуги тренажерного залу».

49. Технологія (вказати назву технології) у (вказати педагогічний процес та контингент). Наприклад, «Технологія використання тренажерних пристроїв у тренуванні спортсменок - синхроністок високої кваліфікації».

50. Обґрунтування моделі (вказати назву педагогічного процесу) для (вказати контингент). Наприклад, «Обґрунтування моделі підготовки до туристичного походу для туристичної групи молодших школярів».

51. Використання (вказати сутність інновацій) у (назвати педагогічний процес і контингент). Наприклад, «Використання танцювальних вправ у фізичному  вихованні молодших школярів».

52. Організаційні умови забезпечення (вказати сутність педагогічного процесу). Наприклад, «Організаційні умови забезпечення психофізичної адаптації молодших школярів до занять фізичною культурою».

53. Педагогічні умови (вказати сутність педагогічного процесу). Наприклад, «Педагогічні умови формування фізичної культури особистості у студентів творчих спеціальностей».

54. Формування (вказати сутність новоутворення) у (вказати контингент) у процесі (вказати назву педагогічного процесу). Наприклад, «Формування особистісної позиції школярів щодо вживання наркотичних речовин у процесі фізичного виховання».

55. Методика виховання (вказати назву новоутворення) у процесі (вказати назву педагогічного процесу) на основі (вказати сутність інновації). Наприклад, «Методика виховання олімпійської культури у навчально-тренувальному процесі ДЮСШ на основі ситуативного підходу».

56. Наукове обґрунтування алгоритму  (вказати сутність алгоритму). Наприклад, «Наукове обґрунтування алгоритму атакуючих дій футбольної команди».

57. Використання технології (сутність технології) у процесі (назва педагогічного процесу та контингенту). Наприклад, «Використання технології крос-фіт в оздоровчому тренуванні жінок першого зрілого віку».

58. Використання методики (сутність методики) у (назва педагогічного процесу та контингенту) в умовах (вказати особливості протікання процесу). Наприклад, «Використання методики колового тренування на уроках фізичного виховання середньої школи у умовах малокомплектної сільської школи».

59. Дослідження (вказати предмет наукової уваги і контингент) як фактору (вказати контекст наукової уваги). Наприклад, «Дослідження мотивації студенток до занять фітнесом як фактору їхнього попиту на послуги фітнес клубів».

60. Дослідження організаційної структури (вказати спортивну організацію) як фактору (вказати контекст наукової уваги). Наприклад, «Дослідження організаційної структури фітнес центру як фактору його комерційної успішності».

61. Виховання  (вказати предмет виховання) у процесі (вказати назву педагогічного процесу і контингент). Наприклад, виховання естетичної культури у процесі занять у ДЮСШ.

62. Сучасна технологія управлінської діяльності у фізкультурно-спортивному підприємстві.

63. Оптимізація управлінських рішень у фізкультурно-спортивному підприємстві.

64. Управління рекламної діяльності фізкультурно-спортивного підприємства.

65. Формування системи мотивації праці у менеджменті фізкультурно-спортивного підприємства.

66. Оцінка персоналу як один з напрямків підвищення ефективності діяльності органів державного управління в галузі фізичної культури та спорту.

67. Організація та підвищення ефективності праці керівників спортивної організації.

68. Управління конкурентоспроможністю фізкультурно-спортивного підприємства.

69. Організація спортивного планування на фізкультурно-спортивному підприємстві в умовах ринку.

70. Конкурентний аналіз в системі стратегічного управління фізкультурно-спортивним підприємством.

71. Організаційна структура Олімпійського руху на Україні.

72. Особливості підготовки спортсменів-професіоналів (на прикладі обраного виду спорту).

73. Оптимізація системи змагань у професійному спорті.

74. Економічна ефективність діяльності клубу (команди) у професійному спорті.

75. Маркетинг – умова успіху підприємництва у сфері спортивної діяльності.

76. Економічні засади організації спортивних подій (на прикладі різних видів спорту).

77. Порівняльна характеристика функціональних систем організму спортсменів.

78. Порівняльна характеристика функціональних систем організму спортсменів з різним рівнем кваліфікації.

79. Основи підготовки спортсменів, які мають стійкі відхилення в стані здоровї на різних етапах підготовки.

80. Особливості розвитку фізичних здібностей у спортсменів, які мають стійкі відхилення в стані здоровї на різних етапах підготовки.

81. Особливості розвитку фізичних здібностей в залежності від жіночого організму та виду спорту в річному циклі підготовки.

82. Комплексний контроль на різних (за вибором) етапах багаторічної підготовки спортсменів (на прикладі обраного виду спорту або групи видів спорту).

83. Управління навчально-тренувальним процесом спортсменів високої кваліфікації на основі педагогічного контролю за техніко-тактичною підготовленістю.

84. Планування навчально-тренувального процесу спортсменів високої кваліфікації у змагальному періоді.

85. Планування навчально-тренувального процесу спортсменів високої кваліфікації у підготовчому періоді.

86. Розробка модельних характеристик  технічної підготовленості кваліфікованих спортсменів.

87. Розробка модельних характеристик фізичної підготовленості кваліфікованих спортсменів.

88. Розробка модельних характеристик морфофункціональної підготовленості кваліфікованих спортсменів.

89. Особливості психологічної підготовки спортсмена у перед змагальний та змагальний період.

90. Порівняльний аналіз методик силових здібностей спортсмена на різних етапах підготовки.

91. Особливості підготовки жінок в обраному виді спорту.

92. Порівняльний аналіз розвитку водних видів спорту у різних країнах світу.

93. Використання сучасних засобів та методів відновлення працездатності кваліфікованих спортсменів.

94. Комплексний контроль у підготовці спортсменів.

95. Вплив занять аеробікою на якість здачі контрольних нормативів у вузах за кредитно-модульною технологією (для певного контингенту).

96. Побудова тренувального процесу в передзмагальному періоді або мезоциклі жінок -(вказати спеціалізацію) з урахуванням біологічних особливостей організму.

97. Критерії відбору і оцінка перспективності юних спортсменів (на прикладі обраного виду спорту).

98. Основи формування професійної майстерності спеціалістів фізичного виховання в системі (вуз, школа, ДЮСШ, СДЮШОР або інше).

99. Рухова активність як умова зміцнення здоров’я та підвищення працездатності – дівчаток, дівчат, жінок.

100. Управління навчально-практичною і пізнавальною діяльністю учнів на уроках фізичної культури у загальноосвітній школі.

101. Характеристика та особливості надання платних послуг в галузі фізичної культури та спорту.