Мета: оволодіння теоретичними знаннями з питань публічного управління та набуття практичних вмінь і навичок застосування принципів, методів, технологій, процедур, законів в управлінні суб'єктами публічної сфери; набуття вмінь та формування компетенцій, необхідних для виконання функцій та реалізації повноважень керівника (фахівця) суб'єкта публічного адміністрування, в тому числі для органів державної влади і місцевого самоврядування.

Завдання: знання структури і особливостей функціонування сфери публічного управління та адміністрування; знання стандартів, принципів, норм діяльності у сфері публічного управління та адміністрування; знання нормативно-правових актів та положень законодавства у сфері публічного управління та адміністрування; розуміння та використання технологій вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень; знання основ електронного урядування; вміння користуватися системою електронного документообігу; вміння здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції; вміння налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування; використання методів аналізу та оцінювання програм сталого розвитку; вміння коригувати професійну діяльність у випадку зміни вихідних умов; застосування методів контролю якості у сфері професійної діяльності; використання даних статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності; застосування сучасні технологій маркетингу та менеджменту в сфері публічного управління та адміністрування.