Мета: засвоєння теоретичних та практичних основ проведення подорожей за різними маршрутами з активними способами пересування; набуття спеціальних знань і навичок з різних видів активного туризму.

Завдання: засвоєння навчального матеріалу студентами, формування практичних навичок роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем індустрії туризму і гостинності для підвищення якості професійної підготовки управлінських кадрів.

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні географічних закономірностей розташування рекреаційних ресурсів та районів світу, формування стандартів рекреації.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку активного туризму. Викласти основні теорії та методи що до підготовки та організації туристичних заходів, методи оцінки рекреаційних територій та механізми функціонування соціо-культурних систем. Виокремити роль туристичних ресурсів в організації різних форм проведення туристичних походів.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою та картосхемами, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними географічними об’єктами світу (географічна номенклатура).