Дисципліна «Івент-маркетинг» спрямована на розвиток професійних компетенцій пов’язаних з розумінням та використанням подій як інструменту інтегрованих маркетингових комунікацій. Здобувачі вищої освіти зможуть зрозуміти цілі використання, цикл розробки подій, підходи до створення і управління подією, методи оцінки її ефективності, вивчити ключові аспекти поведінки учасників подій (групова поведінка), і відповідні їм психологічні і емоційні аспекти, пов'язані з прийняттям рішення про покупку і взаємодією з брендом.

Майбутньому фахівцеві варто вивчати саме цю навчальну дисципліну, оскільки це дозволить спростити комунікації у процесі виконання професійних обов’язків. За рахунок відмінного знання своєї сфери діяльності, товару / послуги Вам простіше буде спонукати потенційного покупця до бажаної активності.

Значна увага при вивченні дисципліни приділяється практичному, прикладному складнику. Це забезпечується практичними заняттями, діловими іграми, тестуванням, проведенням дискусій – обговорень різноманітних ділових ситуацій, розв’язанням аналітичних задач, підготовкою і захистом проектів, що презентують власне бачення вирішення складних проблем ділових комунікацій.