Дисципліна "Розробка стартап-проєктів" спрямована на підготовку здобувачів вищої освіти до успішного запуску та управління власними бізнес-проєктами в умовах сучасного підприємницького середовища. Включає широкий спектр тем, пов'язаних з розробкою та управлінням стартап-проєктами, а саме: генерація ідеї та її валідація, розробка бізнес-моделі, маркетинг та продажі, фінанси та фінансове планування, управління ресурсами, командна робота, технічний розвиток, стратегічне планування та багато іншого. Під час вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти матимуть можливість розробити власний бізнес-план для потенційного стартапу.


Мета курсу - формування системи теоретичних знань необхідних для ефективного планування, запуску та управління стартапами, ознайомлення з основними концепціями створення та розвитку стартапів. Вивчення інструментів та методів для аналізу бізнес-ідей та їх перетворення на успішні підприємства. Розвиток практичних навичок у написанні бізнес-планів, маркетингових стратегій та планів залучення інвестицій. Вивчення етапів життєвого циклу стартапу та стратегій для керування ростом і розвитком.

Компетентності та результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни:

- загальні компетентності: здатність приймати обґрунтовані рішення; здатність генерувати нові ідеї (креативність); здатність виявляти ініціативу та підприємливість; здатність розробляти проекти та управляти ними;

- фахові компетентності: здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу; здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі;

- результати навчання: планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності; вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними; обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
Зміст дисципліни:
Змістовий модуль 1. Основи створення стартап-проєк

Змістовий модуль 2 Розробка та реалізація стартап-проєкту