1.    Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Мета викладання дисципліни

Метою викладання дисципліни «Електрична частина станцій та підстанцій» є засвоєння студентами основних необхідних знань в галузі електроенергетики, влаштування електроустановок електростанцій та підстанцій.

 

Завдання вивчення дисципліни

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати такі компетентності:

загальні компетентності :

·       здатність до  абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

·       здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

·       уміння працювати як індивідуально, так і в команді;

·       уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях;

·       здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

·       здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій;

фахові компетентності:

·       здатність застосовувати отримані теоретичні знання, наукові і технічні методи для вирішення науково-технічних проблем і задач електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;

·       здатність розробляти та впроваджувати заходи з підвищення надійності, ефективності та безпеки при проектуванні та експлуатації обладнання та об’єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;

·       здатність здійснювати аналіз техніко-економічних показників  проектно-конструкторських рішень в області електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;

·       здатність застосовувати стандартні методи розрахунку при проектуванні схем електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем, пристроїв, комплексів та устаткування;

·       здатність використовувати нові технології в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці, брати участь в модернізації та реконструкції електричного обладнання, електричних машин та апаратів, електричних пристроїв, систем та комплексів.

 

Очікувані програмні результати навчання:

·       здатність продемонструвати систематичні знання в області електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;

·       уміння застосовувати набуті знання для проектування електричної частини станцій та підстанцій.

Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:

·          знання технологічних схем виробництва електричної енергії на електростанціях різних типів  та оснащення цього процесу основним технологічним обладнанням;

·            знання конструктивних особливостей, технічних характеристик та параметрів основного електричного обладнання (генераторів, трансформаторів, апаратів та провідників);

·          знання методики вибору та перевірки придатності цього  обладнання та провідників;

·          уміння складати електричні, компонувальні схеми та схеми заміщення з’єднань електричного обладнання та його розташування;

·          уміння вибирати трансформатори та апарати, які використовуються в процесі одержання та перетворення електроенергії (системи власних потреб);

·          знання системи оперативного струму, що використовується в колах та пристроях керування та контролю режиму роботи електростанції (підстанції), в системах обліку та вимірювання параметрів електроенергії;

·          набуття необхідних теоретичних і практичних знань щодо вибору конструкції уземлювальних пристроїв та пристроїв захисту від блискавок.