Програма вивчення навчальної дисципліни «Експортоорієнтована діяльність фірм» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки освітнього ступеня магістр спеціальності 292 міжнародні економічні відносини, освітня програма (спеціалізація) міжнародний бізнес

Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретико-методологічні основи організації ділових операцій екпортоорієнтованої діяльності фірм.

Міждисциплінарні зв’язки – дисципліна «Експортоорієнтована діяльність фірм» пов’язана з такими дисциплінами як: «Міжнародна макроекономіка», «Міжнародна економічна політика», «ЗЕД зовнішньоекономічних операцій і контрактів», «Міжнародна торгівля», «Кон’юнктура економіка зарубіжних країн».

 

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Теоретичні аспекти експортної діяльності фірми.

2. Оцінка експортоорієнтованої діяльності фірм.

 

1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Експортоорієнтована діяльність фірм» є формування системи теоретичних знань, практичних навичок та компетенцій з організації ділових операцій екпортоорієнтованої діяльності фірм.

 

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Експортоорієнтована діяльність фірм» є:

‒ розуміння особливостей експортоорієнтованої діяльності;

‒ ідентифікації можливостей та обмежень малих та середніх підприємств в умовах експортоорієнтованої моделі розвитку;

‒ аналіз та оцінювання ефективності експортної діяльності підприємства;

‒ оцінки експортного потенціалу підприємства.

‒ визначення перспектив розвитку підприємства за умови експортоорієнтованої моделі розвитку.

 

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності:

оперувати основними поняттями і категоріями;

‒ систематизувати та синтезувати інформацію з різних джерел, приймати обґрунтовані рішення, використовуючи інноваційні підходи та технології;

‒ здійснювати наукові дослідження та публічну апробацію результатів досліджень;

‒ визначати наукову проблему;

‒ аналізувати наукову літературу з теми дослідження;

‒ готувати аналітичний звіт та його презентацію;

‒ виконати індивідуальне завдання та презентувати отримані  результати.

фахові компетентності:

здатність визначати індикатори експортоорієнтованої моделі підприємства та їх критеріальні значення;

-  здатність відбирати релевантні джерела інформації, зіставляти результати формального та неформального способів аналізу;

-  здатність досліджувати та аналізувати ділові операції;

-  здатність вибирати модель функціонування та розвитку підприємства на основі аналізу потенціалу.

 

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 120 годин 4 кредити ЄКТС.