1.    Мета навчальної дисципліни 

Мета викладання дисципліни:

 -  надбання магістрантом основних знань і положень теорії надійності те-хнічних систем;

 засвоєння методів визначення і забезпечення потребуємої надійності ви-робів, а також використання засобів створення технічних систем підвищеної надійності;

 застосування теоретичних знань для отримання навичок розв’язання прикладних задач щодо підвищення надійності технічних систем та визна-чення спрямування наукових досліджень.

 Завдання вивчення дисципліни.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни магістрант повинен знати:

 основні поняття і показники теорії надійності;

 ймовірнісні закони розподілу випадкової величини при визначенні на-дійності;

 види з’єднання елементів і способи резервування технічних систем;

 методи оцінки показників надійності при випробуванні технічних сис-тем і контролю надійності виробів.

 вміти:

 -    оцінювати за методом структурних схем склад технічних систем для ви-значення надійності;

 розраховувати основні показники надійності технічних систем;

аналізувати надійність сучасних технічних систем.

 Дисципліни, засвоєння яких необхідне для вивчення дисципліни «Надій-

 ність технічних систем»: вища математика; математична статистика та теорія ймовірностей; матеріалознавство; технологія металів; теоретична механіка; опір матеріалів; теорія механізмів і машин; деталі машин; ПТМ; МНТ; мета-локонструкції ПТМ; ремонт і експлуатація; економіка підприємства.

У  результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні компетентності: поняття, визначення та показників теорії на-

 дійності; застосовуємих законів розподілу випадкових величин; характеру з’єднання елементів та способів резервування технічних систем; методів оці-нки показників надійності при випробуванні технічних систем і контролі на-дійності виробів;

 фахові компетентності: застосування методу структурних схем для оці-нювання складу технічних систем при визначені надійності; розрахунку пока-зників надійності технічних систем; аналізу надійності сучасних складних те-хнічних систем.