Метою викладання вибіркової навчальної дисципліни «Журналістика в умовах війни» є вироблення у студентів теоретичних орієнтирів та практичних навичок для осмислення особливостей трансформації журналістської діяльності з початком російсько-української війни 2022року; специфіки роботи медійників над висвітленням перебігу війни та соціально-політичних проблем стратегії держави в умовах воєнного часу.

      Основними завданнями вивчення дисципліни  є:

- осмислити поняття «воєнної журналістики» в історичному контексті;

- окреслити хронологію та етапи українсько-російського протистояння в їх історичному зрізі;

-дослідити особливості трансформації сучасних медіа з початком російсько-української війни 2022року;

- охарактеризувати правове регулювання діяльності медіа в умовах збройної агресії;

       -   виокремити характерні риси проблемно-тематичного та жанрово-стилістичного дискурсу журналістики у час війни;

             - засвоїти норми безпечної роботи журналіста у зоні ведення активних бойових дій;

            - сформувати уявлення про зміст та специфіку сучасної медіареальності, що вимагає системного, узагальнюючого підходу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

     Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

     фахові компетентності:

     Здатність формувати інформаційний контент.

     Здатність створювати медіапродукт.

      Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.

Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:

Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.

Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.

Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.

Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.

Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.

Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обовʼязкових джерел інформації.