Студентам варто вивчити саме цю вибіркову навчальну дисципліну, оскільки здобувачі ступеню бакалавра та майбутні працівники засобів масової комунікації  повинні знати специфіку медіаконтенту, основні напрямки, коло соціально-політичних тем та проблем, котрі розглядає сучасна журналістика, бути обізнаним у сфері соціальних та правових норм життя.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є специфіка контенту, способи і форми подачі матеріалів соціально-політичної тематики, представленого у різних типах ЗМІ. 

Метою викладання навчальної дисципліни «Спецкурс на соціально-політичну тематику» є  вироблення основ підходу до аналізу явищ журналістської практики, усвідомлення причинно-наслідкових зв’язків в царині політики та соціального життя громадянського суспільства крізь призму дослідження проблемно-тематичного поля контенту соціально-політичної тематики, представленого у різних типах медіа.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності: 
Загальні компетентності: 
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
ЗК04.Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 
   ЗК08.Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями. 
Фахові компетентності:
СК01. Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності. 
СК02. Здатність формувати інформаційний контент. 
СК08. Здатність створювати медіапродукт у сфері відображення економічних, правових, політичних питань, питань культури та мистецтва, соціальних питань та інших видів діяльності.
Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:
 ПР04. Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел. 
   ПР08. Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань. 
ПР13. Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 
ПР14. Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обовʼязкових джерел інформації.
ПР15. Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення