1.     Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Метою викладання навчальної дисципліни «Спецкурс на соціально-політичну тематику» є вироблення у студентів основ підходу до аналізу явищ журналістської практики, дослідження тематики публікацій, присвячених ключовим проблемам політичного та соціального розвитку громадянського суспільства, розбудові соціальної стратегії держави в умовах війни.

      Основними завданнями вивчення дисципліни  є

- сформувати у студентів розуміння закономірного процесу пізнання: від загального уявлення про журналістику як функціонуючу систему, через детальне розкриття всіх компонентів;

- ознайомити студентів з основними напрямками, колом соціально-політичних тем та проблем, котрі розглядає сучасна журналістика;

- акцентувати увагу на здобутках, втратах, перспективі розвитку сучасної української журналістики крізь призму  висвітлення кожного з блоків проблем – політичного і соціального.

- сформувати уявлення про зміст та специфіку сучасної української журналістики, що вимагають системного, узагальнюючого підходу;

- аналізувати політичні комунікації як спосіб впливу на суспільство;

- підсумувати роль та значення ЗМІ у конкретній суспільно-політичній ситуації в державі в умовах воєнного часу

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

     Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

     фахові компетентності:

     Здатність формувати інформаційний контент.

     Здатність створювати медіапродукт.

      Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.

Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:

Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.

Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.

Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.

Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.

Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.

Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обовʼязкових джерел інформації.