Програма вивчення навчальної дисципліни «Технології розробки стартапів» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», освітня програма «Організація торгівлі та комерційна логістика».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є набуття теоретичних знань та практичних навичок щодо ринкової реалізації стартап-проекту, включно із питаннями інвестування, розроблення бізнес-плану, розвитку ідеї стартапу, маркетингу стартапу тощо.
Метою вивчення дисципліни є надати студентам системи теоретичних та практичних знань щодо специфіки розроблення та управління проектами у сфері інноваційної продукції, починаючи із виникнення ідеї і закінчуючи проектом, готовим до комерціалізації з урахуванням особливостей ринку та споживача.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Створення стартап-проєкту.
2. Ринкове впровадження стартап-проєкту.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Технології розробки стартапів» є:
- формування теоретичних та практичних навичок з виявлення ринкових можливостей реалізації стартап-проєкту;
- оволодіння практичними навичками розробки та впровадження бізнес-ідеї через реалізацію стартап-проєкту.
Студент при вивченні дисципліни «Технології розробки стартапів» набуває наступні компетентності:
Загальні компетентності:
ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК5 Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 7. Здатність працювати в команді.
ЗК 8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
Фахові компетентності:
СК4 Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких та торговельних структур.
СК10 Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва та торгівлі з урахуванням ризиків.
РН 1. Використовувати базові знання з підприємництва та торгівлі й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
РН 2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.РН4
РН 5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.
РН 6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей.
РН 15. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій та торговельній діяльності за допомогою сучасних методів.
РН 20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких та торговельних структур з урахуванням ризиків.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __120______ годин(и)______4___ кредити(ів) ЄКТС.
- Teacher: Олена Борисенко