Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є розгляд різних сторін маркетингової діяльності підприємства, стратегії і тактики, методів оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства; оцінки рівня задоволеності споживачів, визначення вузьких місць шляхом маркетингового аналізу і розробка методів вдосконалення діяльності підприємства для підвищення конкурентоспроможності.

Метою вивчення дисципліни є Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок з організації і проведення маркетингового аудиту. Для цього навчити студентів методологічним та організаційним прийомам маркетингового аудиту, а також оптимальному використанню його інструментарію для забезпечення ефективної діяльності підприємства за сучасних умов ринку.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Теорія та організація маркетингового аудиту.

2. Методика маркетингового аудиту.

3. Аудит складових маркетингу.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинговий аудит» є:

- засвоєння сутності маркетингового аудиту та особливостей застосування його методологічних прийомів;

- розуміння ролі та значення застосування заходів аудиту в сучасних умовах маркетингової діяльності;

- формування теоретичних знань та практичних навичок з виявлення маркетингових можливостей учасників ринку за результатами проведеного аудиту;

- оволодіння практичними навичками проведення аудиту складових маркетингу підприємства.

В умовах динамічних змін зовнішнього середовища дуже важливо формувати таке інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингових операцій, яке дозволить не тільки знижувати комерційні ризики, але і стане підґрунтям для удосконалення маркетингу підприємства в цілому. Саме впровадження маркетингового аудиту, який на відміну від фінансового аудиту дозволяє досліджувати маркетингове середовище підприємства з поглибленою діагностикою всіх складових системи маркетингу. Маркетинговий аудит – це дисципліна, яка вивчає теорію та практику маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробки заходів по вдосконаленню маркетингової діяльності підприємства.

Студент при вивченні дисципліни «Маркетинговий аудит» набуває наступні компетентності:

Загальні компетентності:

ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Фахові компетентності:

СК3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу.

СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.

СК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта ринку на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

СК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.

Результати навчання:

Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

Р10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.

Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90______ годин(и)______3___ кредити(ів) ЄКТС.