Мета викладання дисципліни  полягає у формуванні системи знань, умінь, навичок з корекційної діяльності вчителя, що забезпечують реалізацію функцій, покладених на корекційного педагога у цілому, здійснення майбутніми фахівцями навчально-корекційного процесу на високому якісному рівні, можливість самореалізації й самовдосконалення.

 Завдання вивчення дисципліни:

  • надання студентам знань теоретичних положень основ педагогіки інклюзивного навчання;
  • оволодіння прийомами і уміннями відбору необхідних форм організації навчально-виховного процесу, який би задовольняв освітні потреби дітей з особливостями у розвитку;
  • практичне оволодіння спеціальними освітніми і фаховими техніками керівництва процесом навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами;
  • формування професійно-педагогічної позиції, потреби у самовдосконаленні;
  • формування освіченої, творчої особистості майбутнього вчителя, корекційного педагога, здатного створити позитивний клімат в шкільному середовищі та поза його межами.