Предметом вивчення навчальної дисципліни є різні види
мовленнєвої діяльності, як письмової, так і усної в межах літературної норми
англійської мови
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. «The Art of Entertainment»
2. «Born to Win!»
3. «Respect!»
4. «Another Day, Another Dollar»
5. «Our Planet, Our Home»
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови (англійської)» є формування у студентів вмінь та навичок монологічного та діалогічного мовлення, аудіювання, читання та письма, перекладу текстів різної тематики
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови (англійської)» є завдання практичні (формування мовної та мовленнєвої компетенцій), когнітивні (розвиток навчально-пізнавальної компетенції), афективні (формування впевненості щодо використання мови як засобу комунікації – комунікативна компетенція, а також позитивного відношення до вивчення англійської мови та засвоєння відповідної культури – ціннісно-смислова компетенція), освітні (компетенція особистісного самовдосконалення), фахові (формування перекладацької компетенції) та соціальні (розвиток соціокультурної та комунікативної компетенцій).
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- граматичні особливості іноземної мови, що вивчається, на високому рівні;
- близько 5000 лексичних одиниць (слів та зворотів) в межах пройдених тем;
- стратегії читання як мовленнєвого вміння за рахунок формування усіх його видів;
- певний обсяг соціокультурних знань за рахунок читання відповідних текстів, застосування
ілюстративного матеріалу тощо.
вміти:
- вільно і правильно спілкуватися іноземною мовою (з дотриманням всіх фонетичних, лексико
синтаксичних, граматичних норм) в різних комунікативних ситуаціях;
- легко сприймати інформацію іноземною мовою на слух, обробляти її та використовувати за
призначенням;
- обговорювати й аналізувати тексти іноземною мовою з точки зору їхнього ідейного змісту,
композиційних й індивідуально-стилістичних особливостей;
- реферувати і анотувати іноземною мовою суспільно-політичні та художні тексти;
- викладати інформацію різної тематики в різних видах письмових робіт.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __315__ години___10,5__ кредитів ЄКТС.
2. Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Explaining Implied Meanings»
Тема 7. «Writing Reviews»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
Змістовий модуль 2.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Focus on Details»
Тема 7. «Writing Proposals»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
Змістовий модуль 3.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Excluding Irrelevant Information»
Тема 7. «Writing: Discursive Essays»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
Змістовий модуль 4.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Summaries. Formal Letters (A Letter of Application)»
Тема 7. «Writing: Formal Letters (A Letter of Complaint. A Letter of Apology)»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
Змістовий модуль 5.
Тема 1. «Text-Based Vocabulary Study»
Тема 2. «Language Focus»
Тема 3. «Listening and Speaking»
Тема 4. «Reading»
Тема 5. «English in Use»
Тема 6. «Writing: Argumentative Essay»
Тема 7. «Writing: Articles. Comparing Different Types of Writing»
Тема 8. «Film Analysis»
Тема 9. «Revision and Testing»
3. Рекомендована література
Базова
1. Evans V., Dooley J. Upstream: C2. Proficiency. Student’s Book. Newbury: Express Publishing, 2002. 272 p.
Допоміжна
1. Evans V., Dooley J. Upstream: Proficiency. Workbook. Newbury: Express Publishing, 2002. 118 p.
2. Foley M., Hall D. Advanced Learners’ Grammar: A Self-Study Reference and Practice Book with Answers. L.: Longman, 2003. 352 p.
3. Oxford Guide to British and American Culture. L.: OUP, 2001. 629 p.
4. The Guardian, the Times, the Newsweek, the New York Times, the Time.
5. Thomas B.J. Advanced Vocabulary and Idiom. Malaysia: Longman, 1999. 123 p.
Довідники
6. Англо-український словник (в 2-х томах) / авт.-уклад. М.І. Балла. К.: Освіта, 1996. 1232 с.
7. Англо-український фразеологічний словник. К.: Радянська школа, 1969. 587 с.
8. Гордон Е.М., Крылова И.П. A Grammar of Present-Day English: учебник для ин-тов и фак. иностр. яз. М.: Высшая школа, 1974. 336 с.
9. Longman Dictionary of Contemporary English / ed. by P. Proctor // Longman. Pearson Education. 2000. URL : http://www.ldoceonline.com/dictionary/proctor.
10. New Webster’s Dictionary and Thesaurus of the English Language. Lexicon Publications, 1993. 1216 p.
11. Oxford Collocations Dictionary for Students of English / ed. by Sheila Dignen, Jonathan Crowther and Diana Lea. China: OUP, 2003. 897 р.
12. The Oxford Dictionaries Online // The Oxford University Press. URL : http://oxforddictionaries.com/
4. Форма підсумкового контролю успішності навчання: диф. залік (9-й сем.), іспит (10-й сем.)
5. Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні тестові завдання (денна форма),
контрольні роботи (заочна форма).
Ресурс розміщення навчальних матеріалів:
У роботі зі студентами використовується ресурс Google Classroom. Детальніше дивись за посиланням
https://classroom.google.com/c/Njc0MDkxNTU4MTZa
Код курса
uenl6cb
- Викладач: Підгорна Анна