Програма вивчення навчальної дисципліни «Професійна майстерність» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності «_017 Фізична культура і спорт», освітня програма (спеціалізація) Фізичне виховання
Предметом вивчення навчальної дисципліни є особливості професійної діяльності тренера, а також педагогічного процесу, розвитку й удосконалення спортивної майстерності у підготовці спортсменів до змагань різного рівня
Міждисциплінарні зв’язки: Вивчення дисципліни базується на дисциплінах: «Спортивна метрологія», «Педагогічні дослідження фізичного виховання і спорту», «Теорія і методика фізичного виховання», «Теорія і методика обраного виду спорту», «Спортивно-педагогічне вдосконалення», «Психологія фізичного виховання і спорту», «Педагогіка фізичного виховання і спорту», «Загальна теорія спортивного тренування», «Теорія і методика спортивного тренування», «Методологія та організація наукових досліджень у фізичній культурі і спорті»
Дисципліна «Професійна майстерність тренера» є базовою для дисциплін: «Інноваційні технології у фізичній культурі і спорті», «Менеджмент у фізичній культурі і спорті», «Переддипломна практика» та інші.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Роль тренера у досягненні спортивного результату
2. Тренер-педагог
3. Тренер-керівник
4. Тренер-лідер
Метою викладання навчальної дисципліни «Професійна майстерність тренера» є формування у майбутніх фахівців з фізичної культури, зокрема, тренерів-викладачів комплексу уявлень про сутність феномена «педагогічна майстерність у єдності його структурних компонентів; забезпечення стійкої мотиваційної настанови на удосконалення професійних умінь та навичок самостійної, творчої, поліфункціональної діяльності необхідних для успішної практичної діяльності тренера-викладача.
Основними завданнями
вивчення дисципліни «Професійна майстерність тренера» є: розкрити
складність педагогічної професії, багатогранність і глибини її змісту,
структури педагогічної діяльності; визначити критерії і складники професійної
майстерності тренера; визначити педагогічні здібності професійної майстерності
тренера, як педагога, як керівника, як психолога; допомогти майбутнім
тренерам-викладачам опанувати механізми
використання особистісного потенціалу для вирішення педагогічних завдань навчання і виховання;
розкрити шляхи та оволодіти
знаннями щодо засобів, методів підвищення педагогічної майстерності, творчої
особистості, професійного вдосконалення.
- Teacher: Інна Чередниченко