Програма вивчення навчальної дисципліни «Професійна майстерність» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності «_017 Фізична культура і спорт», освітня програма (спеціалізація) Фізичне виховання

 Предметом вивчення  навчальної дисципліни є особливості професійної діяльності тренера, а також педагогічного процесу, розвитку й удосконалення спортивної майстерності у підготовці спортсменів до змагань різного рівня

Міждисциплінарні зв’язки: Вивчення дисципліни базується на дисциплінах: «Спортивна метрологія», «Педагогічні дослідження фізичного виховання і спорту», «Теорія і методика фізичного виховання», «Теорія і методика обраного виду спорту», «Спортивно-педагогічне вдосконалення», «Психологія фізичного виховання і спорту», «Педагогіка фізичного виховання і спорту», «Загальна теорія спортивного тренування», «Теорія і методика спортивного тренування», «Методологія та організація наукових досліджень у фізичній культурі і спорті»

Дисципліна «Професійна майстерність тренера» є базовою для дисциплін: «Інноваційні технології у фізичній культурі і спорті», «Менеджмент у фізичній культурі і спорті», «Переддипломна практика» та інші.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Роль тренера у досягненні спортивного результату

2. Тренер-педагог

3. Тренер-керівник

4. Тренер-лідер

Метою викладання навчальної дисципліни «Професійна майстерність тренера» є формування у майбутніх фахівців з фізичної культури, зокрема, тренерів-викладачів комплексу уявлень про сутність феномена «педагогічна майстерність у єдності його структурних компонентів; забезпечення стійкої мотиваційної настанови на удосконалення професійних умінь та навичок самостійної, творчої, поліфункціональної діяльності необхідних для успішної практичної діяльності тренера-викладача.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Професійна майстерність тренера» є: розкрити складність педагогічної професії, багатогранність і глибини її змісту, структури педагогічної діяльності; визначити критерії і складники професійної майстерності тренера; визначити педагогічні здібності професійної майстерності тренера, як педагога, як керівника, як психолога; допомогти майбутнім тренерам-викладачам опанувати механізми використання особистісного потенціалу для вирішення педагогічних завдань навчання і виховання; розкрити шляхи та оволодіти знаннями щодо засобів, методів підвищення педагогічної майстерності, творчої особистості, професійного вдосконалення.