Мета викладання дисципліни. Програма спрямована на вивчення і засвоєння основних понять і категорій мови як засобу комунікації між представниками різних народів.

Практична:  формувати у студентів професійної лінгвістичної компетенції, володіти понятійним апаратом у теорії комунікації, вміти розрізняти типи дискурсів, мовленнєвих актів, тактик і стратегій

Освітня: сприяти у студентів розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме їм продовжувати навчання в академічному і професійному середовищі як під час навчання у ВНЗ, так і після отримання диплома про вищу освіту.

Пізнавальна: залучати студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей.

Розвиваюча: допомагати студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей, ідеалів), зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також їх позитивне ставлення до вивчення мови.

Соціокультурна: досягати широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем для того, щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

 

Завдання вивчення дисципліни. Задля досягнення академічної компетенції  програма реалізується шляхом досягнення таких цілей:

- розрізняти мову, мовлення, комунікацію як лінгвістичні явища;

- встановлювати референтні зв’язки між висловлюванням та наміром

мовця;

- встановлювати типи мовленнєвих актів;

- визначати перлокутивні ефекти висловлювань;

- визначати типи реплікування та структуру діалогів;

- розрізняти текст і дискурс;

- визначати типи дискурсів та володіти відповідними правилами

дискурсивної поведінки;

- володіти стратегіями і тактиками спілкування;

- розрізняти комунікативні імплікатури;

- вирізняти різні максими принципу кооперації та підбирати відповідні

комунікативні маркери та хеджи;

- володіти принципом ввічливості та його максимами