Предметом вивчення навчальної дисципліни є сучасні напрямки розвитку інтернет-журналістики та особливості функціонування онлайн-медіа.

Метою викладання навчальної дисципліни «Тенденції розвитку інтернет-журналістики» є надання цілісного уявлення про новітні тенденції у розвитку медіагалузі, формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань про нові вимоги, які ставить перед журналістом цифрове середовище, та практичних навичок створення контенту для інтернет-медіа.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Тенденції розвитку інтернет-журналістики» є:

надати студентам знання про основні інформаційно-комунікаційні тренди сучасності, які визначають розвиток інтернет-журналістики: дигіталізацію, конвергенцію, кросмедіатизацію, інтерактивність;

розглянути напрямки розвитку онлайн-медіа в умовах війни;

розкрити сутність поняття «універсальний журналіст» та зміну традиційних ролей журналіста в редакційному колективі конвергентного медіа;

розглянути сучасні вимоги до формування контенту онлайн-медіа;

проаналізувати онлайнову «журналістику фактів», «журналістику думок» та інтернет-публіцистику, охарактеризувати трансформацію традиційних жанрів в інтернет-журналістиці;

визначити морально-етичні проблеми розвитку інтернет-журналістики.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати :

основні тенденції розвитку сучасної інтернет-журналістики;

співвідношення понять «конвергенція», «мультимедіа», «кросмедіа»;

основні вимоги до «універсального журналіста»;

види сучасних медіаплатформ;

алгоритми створення контенту онлайн-медіа;

тенденції трансформації журналістських жанрів у контексті мультимедійності та конвергентності;

особливості функціонування конвергентної редакції.

 уміти:

- застосовувати у практичній діяльності набуті теоретичні знання про сучасні тенденції розвитку інтернет-журналістики;

- працювати із різними видами мультиплатформного контенту;

- створювати мультимедійний різножанровий контент для різних медіаплатформ;

- просувати контент на різних платформах;

- організовувати роботу та працювати в конвергентній редакції;

- реалізовувати на практиці навички «універсального журналіста».

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

 фахові компетентності:

Здатність формувати інформаційний контент.

Здатність створювати медіапродукт у сфері відображення економічних, правових, політичних питань, питань культури та мистецтва, соціальних питань, питань міжнародних відносин та інших видів діяльності. 

Здатність провадити професійну медіадіяльність на кросмедійних платформах.