Предметом вивчення навчальної дисципліни є сучасні напрямки розвитку інтернет-журналістики та особливості функціонування онлайн-медіа.
Метою викладання навчальної дисципліни «Тенденції розвитку інтернет-журналістики» є надання цілісного уявлення про новітні тенденції у розвитку медіагалузі, формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань про нові вимоги, які ставить перед журналістом цифрове середовище, та практичних навичок створення контенту для інтернет-медіа.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Тенденції розвитку інтернет-журналістики» є:
- надати студентам знання про основні інформаційно-комунікаційні тренди сучасності, які визначають розвиток інтернет-журналістики: дигіталізацію, конвергенцію, кросмедіатизацію, інтерактивність;
- розглянути напрямки розвитку онлайн-медіа в умовах війни;
- розкрити сутність поняття «універсальний журналіст» та зміну традиційних ролей журналіста в редакційному колективі конвергентного медіа;
- розглянути сучасні вимоги до формування контенту онлайн-медіа;
- проаналізувати онлайнову «журналістику фактів», «журналістику думок» та інтернет-публіцистику, охарактеризувати трансформацію традиційних жанрів в інтернет-журналістиці;
- визначити морально-етичні проблеми розвитку інтернет-журналістики.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати :
- основні тенденції розвитку сучасної інтернет-журналістики;
- співвідношення понять «конвергенція», «мультимедіа», «кросмедіа»;
- основні вимоги до «універсального журналіста»;
- види сучасних медіаплатформ;
- алгоритми створення контенту онлайн-медіа;
- тенденції трансформації журналістських жанрів у контексті мультимедійності та конвергентності;
- особливості функціонування конвергентної редакції.
уміти:
- застосовувати у практичній діяльності набуті теоретичні знання про сучасні тенденції розвитку інтернет-журналістики;
- працювати із різними видами мультиплатформного контенту;
- створювати мультимедійний різножанровий контент для різних медіаплатформ;
- просувати контент на різних платформах;
- організовувати роботу та працювати в конвергентній редакції;
- реалізовувати на практиці навички «універсального журналіста».
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.
Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
фахові компетентності:
Здатність формувати інформаційний контент.
Здатність створювати медіапродукт у сфері відображення економічних, правових, політичних питань, питань культури та мистецтва, соціальних питань, питань міжнародних відносин та інших видів діяльності.
Здатність провадити професійну медіадіяльність на кросмедійних платформах.- Учитель: Ірина Тонкіх