У ХХI столітті почався бурхливий розвиток ринку мобільного контенту, зокрема, мобільних додатків. Здешевити мобільний інтернет трафік дозволило поява нових технологій - GPRS і EDGE. Користувачі починають викачувати із Всесвітньої мережі величезна кількість картинок, ігор, рингтонів і т.п.
Ринок мобільних пристроїв стали заповнювати смартфони і комунікатори. Вони відрізнялися від звичайних мобільних телефонів наявністю досить розвиненою операційною системою ( Windows Phone, Symbian OS, RIM, Android, Mac OS ), а також більш широкими можливостями і більшою продуктивністю.
З'являються спеціалізовані сайти з продажу мобільних додатків та контенту для мобільних пристроїв.
Зараз, крім різних маркетів додатків, подібні веб-ресурси створюють провідні виробники стільникових телефонів, смартфонів і комунікаторів.
В даний час спеціалізовані портали з розповсюдження мобільних додатків мають відомі по всьому світу корпорації: гігант Apple (App Store), компанія Google (Google Play), компанія Nokia (OVi), виробник смартфонів Blackberry - компанія RIM (BlackBerry App World і Application Center), компанія Sony Ericsson (PlayNow arena) і ряд інших.
Дуже важливим при створені програмних продуктів є знання основних принципів та підходів до формування цінових характеристик програмних продуктів, чинників, що на них впливають, а також теоретичні підходи до раціональної організації виробництва програмних продуктів.
При розробці проекту інженерно-технічний працівник повинен вміти проводити економічний аналіз діючої інформаційної системи та обґрунтованими розрахунками довести ефективність рішень, які були ним прийняті.
- Teacher: Олександр Степаненко