Вивчення іноземної мови може мати різні цілі, такі як комунікація з представниками інших країн, подорожі, навчання чи робота в інших країнах, а також розвиток когнітивних навичок і розширення культурного кругозору. Зазвичай вивчення іноземних мов включає в себе навчання граматики, лексики, навичок читання, письма, аудіювання і говоріння - що може бути корисним для особистого і професійного розвитку.

Метою вивчення навчальної дисципліни «Іноземна мова» є формування у здобувачів вищої освіти комунікативної компетентності, необхідної для спілкування у знайомих ситуаціях, які зустрічаються в академічному та загально професійному контекстах.

Програма курсу реалізується шляхом виконання таких завдань:

Практичні:

формувати у студентів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетентності (лінгвістичну, соціолінгвістичну та прагматичну) для забезпечення їхнього спілкування в знайомому академічному та професійному середовищі.

Освітні:  

формувати у студентів загальні компетентності (декларативні знання, вміння та навички, компетентність існування та вміння учитися); сприяти розвитку здібностей до самооцінювання та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати освіту в академічному та професійному середовищі як під час навчання у ЗВО, так і після отримання диплома про вищу освіту.

Пізнавальні:

залучати студентів до академічних видів діяльності, які активізують і розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей.

Розвиваючі:

допомагати студентам у формуванні загальних компетентностей з метою розвитку їхньої особистої мотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також їхнє позитивне ставлення до вивчення мови.

Соціальні

сприяти становленню критичного самоусвідомлення та умінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.

Соціокультурні:

досягати розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем для того, щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.