Предметом вивчення навчальної дисципліни є _ основні права споживачів щодо придбання, використання (споживання) товарів і послуг, а також нормативні акти, що регламентують цю сферу відносин.
Метою викладання навчальної дисципліни «Захист прав споживачів» є формування у студентів знання відповідно до потреб професійної діяльності фахівця з готельно-ресторанної справи та ознайомлення з основними принципами і функціями технологій захисту прав споживачів у повсякденному житті та у підприємницькій діяльності та навчити майбутніх фахівців розуміти принципи пріоритету споживача та захищати свої права.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Захист прав споживачів» є:
Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні сучасних механізмів захисту прав споживачів у галузі надання послуг в готельно-ресторанному бізнесі.
Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку готельно-ресторанної справи. Викласти основи теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні і правові документи у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Надати характеристику та ідентифікувати класифікаційні ознаки світових ринків готельних і туристичних послуг.
Практичні – ознайомити студентів із сучасними методами та технологіями оформлення, ведення обліку та зберігання документації щодо захисту прав споживачів у галузі організації готельно-ресторанної справи.