Предметом вивчення  навчальної дисципліни є вивчення стратегічної ролі маркетингу в економічній діяльності підприємства готельно-ресторанного бізнесу, сучасних концепцій і тенденцій в галузі маркетингу, таких як ринкова орієнтація, безперервне дослідження ринку і формалізовані методи оцінки конкурентів (бенчмаркінг), міжфункціональна взаємодія, конкуренція з урахуванням ключових компетенцій.

Метою викладання навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг в готельно-ресторанній справі (ГРС)» є формування у студентів знання для проведення ситуаційного і стратегічного аналізу, розв’язання будь-яких практичних  завдань для оцінки становища підприємства сфери ГРС на ринку, аналізу стратегій сегментування, позиціонування, зростання підприємства, управління портфелем готельно-ресторанного бізнесу, товарного та сервісного «міксу», каналів розподілу, просування, ціноутворення, конкурентних стратегій тощо.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг в готельно-ресторанній справі (ГРС)» є:

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні сучасних механізмів стратегічного маркетингу щодо надання послуг в готельно-ресторанному бізнесі.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку готельно-ресторанної справи. Викласти основи теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні і правові документи у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Надати  характеристику  та ідентифікувати класифікаційні ознаки світових ринків готельних і туристичних послуг. Узагальнити стратегічний досвід готельно-ресторанного бізнесу.

Практичні – ознайомити студентів із сучасними методами та технологіями оформлення, ведення маркетингового обліку та зберігання документації щодо організації обслуговування споживачів в галузі готельно-ресторанної справи