Предметом вивчення  навчальної дисципліни є вивчення стратегічної ролі маркетингу в економічній діяльності туристичного підприємства, сучасних концепцій і тенденцій в галузі маркетингу, таких як ринкова орієнтація, безперервне дослідження ринку і формалізовані методи оцінки конкурентів (бенчмаркінг), міжфункціональна взаємодія, конкуренція з урахуванням ключових компетенцій.

Метою викладання навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі» є формування у студентів знання для проведення ситуаційного і стратегічного аналізу, розв’язання будь-яких практичних  завдань для оцінки становища туристичного підприємства на ринку, аналізу стратегій сегментування, позиціонування, зростання підприємства, управління портфелем туристичного бізнесу, товарного та сервісного «міксу», каналів розподілу, просування, ціноутворення, конкурентних стратегій тощо.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі» є:

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні сучасних механізмів стратегічного маркетингу щодо надання послуг в туристичному бізнесі.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку туризму. Викласти основи теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні і правові документи у сфері туристичного бізнесу. Надати  характеристику та ідентифікувати класифікаційні ознаки світових туристичних ринків. Узагальнити стратегічний досвід в туризмі.

Практичні – ознайомити студентів із сучасними методами та технологіями оформлення, ведення маркетингового обліку та зберігання документації щодо організації обслуговування споживачів в галузі туризму.