Дисципліна «Управління маркою та асортиментом продукції» покликана підготувати фахівців із маркетингової діяльності які будуть приймати рішення щодо товарної політики підприємства, побудови комунікаційної політики, управління торговельною маркою та розробку заходів орієнтований на перетворення марки у бренд. Майбутньому фахівцеві варто вивчити саме цю навчальну дисципліну, оскільки її вивчення дозволяє отримати теоретичні знання та розуміння щодо процесу становлення теоретичної бази обраної професії. Управління маркою дозволяє впливати на рівень упізнаності та знання про товар/послугу, формувати лояльність до них, спрощувати вибір. А  ефективне управління асортиментом продукції для підприємства є основою його конкурентоспроможності та рентабельності що також визначає успіх підприємства на ринку.