Мета: формування знань ділової термінології, мови ділових паперів, етикету усного і письмового ділового спілкування; формування і розвиток практичних навичок спілкування діловою іноземною мовою у сфері бізнесу та надання психологічних послуг.

 Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, ділової термінології в межах тем, передбачених програмою, набуття вміння застосовувати знання з ділової іноземної  мови  в ситуаціях професійної галузі. Формування і розвиток лінгвістичних знань сфери бізнесу також включає знання звичаїв і традицій ведення бізнесу в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між діловими партнерами, успішність в досягненні комунікативної мети в ситуаціях ділового професійного спілкування.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; готовність до самоосвіти; здатність працювати в команді; цінування та повага різноманітності та мультикультурності; здатність  застосовувати знання у практичних ситуаціях; знання загальної ділової термінології та ділової термінології в професійній галузі; граматичних явищ, притаманних усному діловому стилю і текстам ділового змісту; знання стилістичних особливостей, кліше, структури професійних ділових паперів, зокрема листів; етикету спілкування з колегами і клієнтами; фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту;

спеціальні компетентності: вміння спілкуватися діловою іноземною мовою, вживати ділову термінологію, застосовувати знання ділового етикету в ситуаціях ділової професійної комунікації; вміння застосовувати знання ділової іноземної мови в мультикультурному середовищі; Здатність до співпраці з іноземними партнерами та клієнтами, забезпечувати їх безпеку, впроваджувати інноваційні проекти в бізнес. здатність спілкуватися іноземною мовою.

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставленої мети шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання ділової іноземної мови мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.