Знання англійської мови – один з факторів вдалого працевлаштування спеціалістів сфери готельно-ресторанної справи, це запорука кар’єрного зросту та можливостей, адже плідне спілкування з іноземними клієнтами ресторанних та готельних закладів є шляхом розвитку економічних процесів. Навчальна дисципліна «Іноземна мова в галузі» має на меті формування у студентів навичок та компетенцій:
ЗК 3 – Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 5 – Здатність працювати в команді
ЗК 7 – Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
ЗК 10 – Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 11 – Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Cпеціальні компетенції:
СК 4 – Здатність формувати та реалізовувати ефективні зовнішні та внутрішні комунікації на підприємствах сфери гостинності, навички взаємодії
СК 15 – Здатність до співпраці з іноземними партнерами та клієнтами, забезпечувати їх безпеку, впроваджувати інноваційні проекти в бізнес
Pезультати навчання:
ПРН 3 – Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово
РПН 8 – Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами готельних та ресторанних послуг
ПРН –16 Виконувати самостійно завдання, розв’язувати задачі і проблеми, застосовувати їх в різних професійних ситуаціях та відповідати за результати своєї діяльності.
ПРН 17 – Аргументовано відстоювати свої погляди у розв’язанні професійних завдань при організації ефективних комунікацій зі споживачами та суб’єктами готельного та ресторанного бізнесу.
ПРН 19 – Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості
ПРН 20 – Розуміти вимоги до професійної діяльності у сфері готельно-ресторанної справи, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави
ПРН 24 – Розробляти проекти підприємств санаторно-курортних, готельно-ресторанних закладів з удосконалення асортименту і якості послуг у відповідності запитам споживачів з урахуванням задач і проблем розвитку індустрії гостинності в межах певного регіону, в тому числі і з іноземними партнерами та клієнтами.
4. Мета та завдання вивчення навчальної дисципліни
Мета формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою (англійською) в готельно-ресторанній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. Формування і розвиток лінгвістичних знань готельно-ресторанної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.
Завдання: засвоєння фонетичного, лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем галузі готельно-ресторанного бізнесу; оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування; формування навичок усного та письмового мовлення іноземною мовою за професійно-орієнтованими темами галузі.
Тема |
Вид заняття |
Parts of the restaurant |
Практичне |
Tabletop items, food service equipment |
Практичне |
Kitchen |
Практичне |
My future plans |
Практичне |
Types of restaurants |
Практичне |
Fast food |
Практичне |
Catering and delivery, payment |
Практичне |
Reservations and taking orders |
Практичне |
Підсумковий модульний контроль |
Залік |
Preparing dairy products. |
Практичне |
Preparing baked food and desserts |
Практичне |
Preparing fruits and vegetables |
Практичне |
Preparing meats and seafood. |
Практичне |
Changes in menu, food purchases |
Практичне |
Food purchasing and orders. Product inventory and storage. |
Практичне |
Підсумковий модульний контроль |
екзамен |
- Teacher: Вікторія Горлачова