Знання англійської мови – один з факторів вдалого працевлаштування спеціалістів сфери готельно-ресторанної справи, це запорука кар’єрного зросту та можливостей, адже плідне спілкування з іноземними клієнтами ресторанних та готельних закладів є шляхом розвитку економічних процесів. Навчальна дисципліна «Іноземна мова в галузі» має на меті формування у студентів навичок та компетенцій:

ЗК 3 – Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 5 – Здатність працювати в команді

ЗК 7 – Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

ЗК 10 – Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 11 – Здатність спілкуватися іноземною мовою.

Cпеціальні компетенції:

СК 4 – Здатність формувати та реалізовувати ефективні зовнішні та внутрішні комунікації на підприємствах сфери гостинності, навички взаємодії

СК 15 – Здатність до співпраці з іноземними партнерами та клієнтами, забезпечувати їх безпеку, впроваджувати інноваційні проекти в бізнес

Pезультати навчання:

ПРН 3 – Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово

РПН 8 – Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами готельних та ресторанних послуг

ПРН –16 Виконувати самостійно завдання, розв’язувати задачі і проблеми, застосовувати їх в різних професійних ситуаціях та відповідати за результати своєї діяльності.

ПРН 17 – Аргументовано відстоювати свої погляди у розв’язанні професійних завдань при організації ефективних комунікацій зі споживачами та суб’єктами готельного та ресторанного бізнесу.

ПРН 19 – Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості

ПРН 20 – Розуміти вимоги до професійної діяльності у сфері готельно-ресторанної справи, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави

ПРН 24 – Розробляти проекти підприємств санаторно-курортних, готельно-ресторанних закладів з удосконалення асортименту і якості послуг у відповідності запитам споживачів з урахуванням задач і проблем розвитку індустрії гостинності в межах певного регіону, в тому числі і з іноземними партнерами та клієнтами.

4. Мета та завдання вивчення навчальної дисципліни

Мета формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою (англійською) в готельно-ресторанній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. Формування і розвиток лінгвістичних знань готельно-ресторанної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

Завдання: засвоєння фонетичного, лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем галузі готельно-ресторанного бізнесу; оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування; формування навичок усного та письмового мовлення іноземною мовою за професійно-орієнтованими темами галузі.

Тема

Вид заняття

Parts of the restaurant

Практичне

Tabletop items, food service equipment

Практичне

Kitchen

Практичне

My future plans

Практичне

Types of restaurants

Практичне

Fast food

Практичне

Catering and delivery, payment

Практичне

Reservations and taking orders

Практичне

Підсумковий модульний контроль

Залік

Preparing dairy products.

Практичне

Preparing baked food and desserts

Практичне

Preparing fruits and vegetables

Практичне

Preparing meats and seafood.

Практичне

Changes in menu, food purchases

Практичне

Food purchasing and orders. Product inventory and storage.

Практичне

Підсумковий модульний контроль

екзамен