підготовки фахівців ступеня бакалавра за освітньою програмою «Соціальна робота». Вона пов’язана з такими навчальними дисциплінами як теорія та історія соціології, основи наукових досліджень, методика соціальних досліджень.

Мета навчальної дисципліни «Галузеві соціології»:

дати студентам знання щодо сутності та змісту основних спеціальних та лузевих соціологічних теорій, їх місця та ролі у розвитку системи соціологічного знання. Формування у студентів наукового підходу до вивчення соціальних явищ, формування соціологічного мислення.

Основні завдання:

- дати студентам уявлення про предмет, об’єкт та методи спеціальних та галузевих соціологічних теорій,

- окреслити існуючу систему теоретичних знань в межах спеціальних та галузевих соціологічних теорій,

- засвоєння студентами основних категорій спеціальних та галузевих соціологічних теорій,

- теоретичних основ спеціальних та галузевих соціологічних теорій, що сприятиме глибшому розумінню ними соціальної дійсності;

- окреслити коло знань та навиків необхідних для успішної професійної діяльності у майбутньому.

Очікувані результати навчання:

Згідно з вимогами освітньої програми студенти мають здобути такі компетентності:

 здатність оперувати базовим категоріально-понятійним апаратом соціології; здатність до опанування та використання основних класичних та сучасних соціологічних теорій; здатність аналізувати соціальні зміни, що відбуваються в Україні та світі в цілому; здатність дотримуватися у своїй діяльності норм професійної етики.

Програмні результати навчання:

використовувати понятійний апарат соціології в освітній, дослідницькій та інших сферах професійної діяльності; розуміти історію розвитку соціології, її сучасні концепції та теорії, основні проблеми; застосовувати положення соціологічних теорій та концепцій до дослідження соціальних змін в Україні та світі; пояснювати закономірності та особливості розвитку і функціонування соціальних явищ у контексті професійних задач соціальних працівників та менеджерів в соціальній сфері; обґрунтовувати власну позицію, робити та аргументувати самостійні висновки за результатами досліджень і аналізу професійної літератури.