Мета:

Навчальна дисципліна «Громадянська журналістика та блогінг в Україні» входить до програми професійної підготовки журналістів і є важливим структурним компонентом фахової компетентності бакалаврів. Мета курсу спрямована на вивчення студентами-журналістами основ роботи з інтернетом, специфікою функціонування аматорських медіа у мережі, ознайомлення з українською блогосферою як платформою масової комунікації, набуття навичок практичного володіння доступними в мережі інтернет засобами комунікації, опанування жанрів громадянської журналістики.

 

Завдання:

-         ознайомити студентів з основними підходами до визначення громадянської журналістики у контексті розбудови громадянського суспільства в Україні;

-         сформувати у студентів навички самостійної роботи з різними платформами громадянської журналістики;

-         поінформувати студентів про морально-етичні проблеми, тенденції та перспективи розвитку громадянської журналістики та блогінгу в Україні;

-         ознайомити студентів із українською блогосферою, напрямками роботи громадянських журналістів та блогерів, алгоритмами блогерської діяльності, особливостями створення контенту для блогів різних видів;

- навчити майбутніх журналістів володіти механізмом формування контенту для блогів різних видів, сформувати навички ідентифікації, аналізу та самостійного створення журналістських творів різних жанрів для блогів;

-   підготувати спеціалістів у галузі онлайнової журналістики.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

 

фахові компетентності:

Здатність формувати інформаційний контент.

Здатність створювати медіапродукт у сфері відображення економічних, правових, політичних питань, питань культури та мистецтва, соціальних питань, питань міжнародних відносин та інших видів діяльності. 

Здатність провадити професійну медіадіяльність на кросмедійних платформах.