2. Мета та завдання виробничої практики

Практика студентів-правоохоронців юридичного факультету Національного університету «Запорізька політехніка» (далі – НУ «Запорізька політехніка») є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки фахівців в університеті, обов'язковим компонентом освітньої програми. Вона проводиться відповідно до Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08 квітня 1993 р. № 93 (з наступними змінами) та Положення про проведення практики студентів НУ «Запорізька політехніка», затвердженого наказом ректора від 30 серпня 2019 року, а також Навчального плану юридичного факультету НУ «Запорізька політехніка». Останнім, зокрема, передбачені кілька видів практики, які проводяться на різних курсах.

На другому курсі, як правило, після завершення навчальних занять, проводиться виробнича практика. Її важливість полягає у тому, що саме в процесі цієї практики студенти предметно знайомляться зі своїм майбутнім фахом, в них складається перше реальне враження про професію правоохоронця. В її ході студенти намагаються закріплювати і поглиблювати теоретичні знання, одержані в процесі вивчення загальних та спеціальних навчальних дисциплін на першому курсі, спостерігаючи й аналізуючи різні сфери діяльності окремих правоохоронців-практиків або ж правоохоронних установ, вдосконалюють набуті після навчальної (ознайомчої) практики початкові уміння та навички правоохоронної діяльності.

Проходження практики студентом на відповідній базі практики може відбуватися як за ініціативою навчального закладу (на основі колективних договорів), так і за ініціативою студента, на підставі індивідуально укладеної угоди.

Метою виробничої практики на другому курсі є закріплення отриманих студентами упродовж двох навчальних курсів теоретичних знань шляхом формування професійних умінь та навичок правоохоронної діяльності.

Основними завданнями виробничої практики є:

– закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами у процесі вивчення дворічного циклу загальнотеоретичних дисциплін;

– формування практичних вмінь та навичок правоохоронної діяльності шляхом здійснення конкретних дій в межах бази практики

– набуття студентами певного професійного практичного досвіду з спеціальності та його використання в освоєнні навчальних дисциплін останнього року навчання.