Предметом вивчення навчальної дисципліни є завдання і технологічний процес стратегічного управління, основи аналізу галузевої конкуренції і внутрішнього середовища підприємств готельно-ресторанного господарства, ключові факторів їх успіху та конкурентоспроможності, аналіз різних стратегій.

Метою вивчення дисципліни «Стратегічний менеджмент в готельно-ресторанному господарстві» є розкриття сутності і можливостей стратегічного менеджменту для ГРГ, ознайомлення з сучасними методами і прийомами роботи в умовах галузевої конкуренції, орієнтуючись не тільки на сьогоднішній успіх, але і на тверді конкурентні позиції підприємств ГРГ в майбутньому.

Основними завданнями вивчення дисципліни  є:

Методичні – навчання студентів виявленню законів та закономірностей в процесі стратегічного управління підприємством, використання нормативно-правових документів у сфері управління підприємством.

 Пізнавальні – розкриття основних понять теорії стратегічного управління підприємством; визначення сутності та методологічних основ стратегічного управління підприємством; вивчення теоретичних засад управління змінами, методів аналізу ресурсів та компетенцій підприємства.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем стратегічного розвитку туризму.

Змістовий модуль 1. Загальні теоретичні основи стратегічного менеджменту.

Тема 1. Загальні основи стратегічного управління підприємством ГРГ .

Тема 2. Класифікація стратегій.

Тема 3. Стратегічний аналіз середи підприємства ГРГ.

 

Змістовий модуль 2. Практичні основи стратегічного менеджменту в ГРГ.

Тема 4. Загальний стан стратегічного вибору підприємства ГРГ.

Тема 5. Стратегічний потенціал підприємства ГРГ та визначення його конкурентоспроможності.

Тема 6. Планування, управління, контроль та оцінка реалізації стратегії підприємства ГРГ.

Тема 7. Практика стратегічного управління розвитком ГРГ в Україні.