Предметом вивчення навчальної дисципліни є завдання і технологічний процес стратегічного управління, основи аналізу галузевої конкуренції і внутрішнього середовища туристичних підприємств, ключові факторів їх успіху та конкурентоспроможності, аналіз різних стратегій.

Метою вивчення дисципліни «Стратегічний менеджмент в туризмі» є розкриття сутності і можливостей стратегічного менеджменту для українських туристичних фірм, ознайомлення з сучасними методами і прийомами роботи в умовах галузевої конкуренції, орієнтуючись не тільки на сьогоднішній успіх, але і на тверді конкурентні позиції фірми в майбутньому. 

Основними завданнями вивчення дисципліни  є:

Методичні – навчання студентів виявленню законів та закономірностей в процесі стратегічного управління підприємством, використання нормативно-правових документів у сфері управління підприємством.

 Пізнавальні – розкриття основних понять теорії стратегічного управління підприємством; визначення сутності та методологічних основ стратегічного управління підприємством; вивчення теоретичних засад управління змінами, методів аналізу ресурсів та компетенцій підприємства.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем стратегічного розвитку туризму.

Змістовий модуль 1. Загальні теоретичні основи стратегічного менеджменту.

Тема 1. Загальні основи стратегічного управління підприємством.

Тема 2. Класифікація стратегій.

Тема 3. Стратегічний аналіз середи підприємства.

 

Змістовий модуль 2. Практичні основи стратегічного менеджменту в туризмі.

Тема 4. Загальний стан стратегічного вибору підприємства.

Тема 5. Стратегічний потенціал підприємства та визначення його конкурентоспроможності.

Тема 6. Планування, управління, контроль та оцінка реалізації стратегії підприємства.

Тема 7. Практика стратегічного управління розвитком туризму в Україні.