Предметом вивчення  навчальної дисципліни є процес управління діяльністю організації щодо формування, розвитку та підтримки портфеля брендів підприємств готельно-ресторанного господарства.

Метою вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» є формування системи прикладних знань студентів у сфері управління брендами, розуміння концептуальних засад системного управління діяльністю у сфері брендингу, набуття умінь підготовки і прийняття управлінських рішень у цій галузі діяльності.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

Методичні – опанування методологічного апарату побудови архітектури і портфеля брендів; отримання концептуальних знань про створення сильних брендів.

Пізнавальні – вивчення теоретичних понять бренд-менеджменту та сучасних тенденцій у цій галузі знань.

Практичні – набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення управління брендом в діяльності підприємств готельно-ресторанного та туристичного бізнесу;формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем стратегічного розвитку туризму.

Змістовий модуль 1. Загальні теоретичні основи бренд-менеджменту.

Тема 1. Бренд-менеджмент: поняття, зміст, правові основи.

Тема 2. Класифікація брендів, основні типи бренд-менеджменту.

Тема 3. Зміст, структура, функції та атрибути бренду.

Змістовий модуль 2. Прикладні аспекти бренд-менеджменту.

Тема 4. Туристичний брендинг: сутність, складові, переваги.

Тема 5. Особливості управління брендингом та ребредингом.

Тема 6. Розвиток бренду в сучасних умовах. Туристичний бренд України.