Предметом вивчення  навчальної дисципліни є загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку системи управління підприємством готельного, курортного та   туристичного сервісу; управлінські відносини в туризмі.

Метою вивчення дисципліни «Мендежмент туризму» є формування у майбутніх менеджерів знань, умінь та навичок управлінської роботи в готельному, курортному та туристичному сервісі.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Менеджмент туризму» є:

Методичні – оволодіння методичним інструментарієм розробки і реалізації завдань менеджменту при формуванні туристичної організації та управлінні її розвитком, виробленні стратегії й плануванні туристичного бізнесу тощо.

Пізнавальні – набуття студентами знань із питань організації туризму та ознайомлення зі складовими елементами туристичної індустрії; розуміння основних чинників функціонування й розвитку туристичних організацій; опанування управлінських функцій та ознайомлення з головними проблемами туристичного менеджменту.

Практичні – формулювати місію та цілі підприємства готельного, курортного та туристичного сервісу;  аналізувати вплив макросередовища на діяльність туристичної фірми; формувати організаційні структури управління різних типів для підприємств готельного, курортного та туристичного сервісу; оцінювати ефективність структур управління; укладати статут для підприємства готельного, курортного або туристичного сервісу; мотивувати працівників туристичної фірми; контролювати діяльність туристичної фірми; оцінювати ефективність контролю; розраховувати показники ефективності надання послуг в туризмі: коефіцієнти спеціалізації, пропорційності, паралельності, прямоточності, безперервності та ритмічності.

Змістовий модуль 1. Теоретичні основи менеджменту туризму.

Тема 1. Сутність і зміст менеджменту туризму.

Тема 2. Еволюція менеджменту туризму.

Тема 3. Функції і принципи менеджменту туризму.

Тема 4. Система методів менеджменту туризму і їх взаємозв’язок.

Змістовий модуль 2. Управлінськи процеси на підприємствах туризму.

Тема 5. Система і структура управління в туризмі.

Тема 6. Стиль керівництва туристичною фірмою і управлінські рішення.

Тема 7. Комунікаційні процеси в системі управління підприємствами туріндустрії.

Тема 8. Ефективність і успішність менеджменту туризму.