Предметом вивчення навчальної дисципліни є організація туроператорського бізнесу, взаємодія суб'єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; оволодіння правилами формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.

Метою вивчення дисципліни «Туроперейтинг» є набуття знань та системного мислення щодо організації туроператорського бізнесу, праксеологічних навичок взаємодії суб'єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; оволодіння правилами формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Туроперейтинг» є:

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості формування пакетних та індивідуальних програм туристичного обслуговування з використанням ресурсного потенціалу дестинації, (регіону, району, країни.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку туроперейтингу. Викласти основи взаємодії між всіма учасниками туристичного ринку. Ознайомити з нормативно-правовим забезпеченням співпраці.

Практичні – формувати практичні навички . з моделювання програм туристичного обслуговування за різною метою подорожей, типом клієнтури, наявних туристичних атракцій та визначення мотивації подорожей та удосконалення процесів надання туристичних та паратуристичних послуг в пакетних турах, тощо.

Змістовий модуль 1. Технологія туроперейтингу та турпроектування.

Тема 1. Основи туроперейтингу. Туроперейтинг та агентський бізнес в туризмі.

Тема 2. Типологія створення туристичного продукту та формування його асортименту. Правила формування програм перебування туристів.

Тема 3. Організація обслуговування клієнтів в туристичному агентстві.

Змістовий модуль 2. Прикладний туроперейтинг.

Тема 4. Рецептивний туроперейтинг. Ініціативний туроперейтинг.

Тема 5. Організація туристичних подорожей туроператором.