Навчальна дисципліна – Фізика.

Освітній ступінь: «Бакалавр».

Спеціальність - 172 «Телекомунікації та радіотехніка».

Освітні програми - «Радіотехніка», «Інженерія та програмування в радіоелектроніці».

Спеціальність - 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка».

Освітня програма – «Якість, стандартизація та сертифікація».

Спеціальність - 125 «Кібербезпека».

Освітні програми – «Системи технічного захисту інформації, автоматизація її обробки», «Безпека інформаційних і комунікаційних систем».

Кількість кредитів  – 12.

Модулів – 6. Змістових модулів – 6.

Рік підготовки – 1,2. Семестри – 1, 2, 3.

Загальна кількість годин – 360.

Вид контролю: Іспит. Залік. Іспит.

Зміст. Мод. 1. Класична механіка.

Зміст. Мод. 2. Електрика і електромагнетизм.

Зміст. Мод. 3. Коливання.

Зміст. Мод. 4. Хвилі. Хвильова оптика. Теорії відносності.

Зміст. Мод. 5. Елементи атомної і квантової фізики.

Зміст. Мод. 6. Конденсований стан речовини.

2 семестр: Лекцій – 6 год. Лабораторна робота – 2 год. Самостійна робота – 112 год.

Мета: Метою викладання навчальної дисципліни “Фізика” є формування у студентів базових теоретичних знань з основ класичної та сучасної фізики, їх взаємозв’язку, основних фізичних принципів, фундаментальних понять, можливості використання фізичних знань у різних галузях прикладних наук, радіотехніки, передачі і захисту інформації, електричної техніки, автоматизації промислового устаткування тощо, формування у студентів наукового світогляду та  фізичного мислення.

Завдання: вивчення основних фізичних понять, принципів і законів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

основи кінематики та динаміки матеріальної точки і твердого тіла;

закони збереження;

основи електростатики;

закони електричного струму та його властивості;

основи електромагнетизму;

коливання і хвилі;

основні явища і закони хвильової оптики;

елементи релятивістської фізики;

основи квантової механіки;

основи атомної фізики;

елементи молекулярної фізики и термодинаміки;

елементи фізики конденсованого стану,

 

вміти:

аналізувати фізичні явища та процеси;

визначати фізичні величини;

працювати з фізичним обладнанням;

робити математичну обробку результатів дослідження;

порівнювати дослідні результати з теоретичними.

 

Оцінювання за 100 бальною шкалою:

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно 

 

 

зараховано

85-89

В

добре

75-84

С

70-74

D

задовільно

60-69

Е

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

1-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

Література.

3. Чолпан П.П. Фізика. 2003.

4. Фізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система: Навч. посібник.- У 2 ч.- Ч. 1,2 /В.В.Куліш, А.М.Соловйов, О.Я.Кузнецова, В.М.Кулішенко.-К.: НАУ, 2004.

5. Манько В.К. Механіка. Молекулярна фізика. Електродинаміка (Конспект лекцій). Частина 2.