Навчальна дисципліна – Фізика.
Освітній ступінь: «Бакалавр».
Спеціальність - 172 «Телекомунікації та радіотехніка».
Освітні програми - «Радіотехніка», «Інженерія та програмування в радіоелектроніці».
Спеціальність - 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка».
Освітня програма – «Якість, стандартизація та сертифікація».
Спеціальність - 125 «Кібербезпека».
Освітні програми – «Системи технічного захисту інформації, автоматизація її обробки», «Безпека інформаційних і комунікаційних систем».
Кількість кредитів – 12.
Модулів – 6. Змістових модулів – 6.
Рік підготовки – 1,2. Семестри – 1, 2, 3.
Загальна кількість годин – 360.
Вид контролю: Іспит. Залік. Іспит.
Зміст. Мод. 1. Класична механіка.
Зміст. Мод. 2. Електрика і електромагнетизм.
Зміст. Мод. 3. Коливання.
Зміст. Мод. 4. Хвилі. Хвильова оптика. Теорії відносності.
Зміст. Мод. 5. Елементи атомної і квантової фізики.
Зміст. Мод. 6. Конденсований стан речовини.
2 семестр: Лекцій – 6 год. Лабораторна робота – 2 год. Самостійна робота – 112 год.
Мета: Метою викладання навчальної дисципліни “Фізика” є формування у студентів базових теоретичних знань з основ класичної та сучасної фізики, їх взаємозв’язку, основних фізичних принципів, фундаментальних понять, можливості використання фізичних знань у різних галузях прикладних наук, радіотехніки, передачі і захисту інформації, електричної техніки, автоматизації промислового устаткування тощо, формування у студентів наукового світогляду та фізичного мислення.
Завдання: вивчення основних фізичних понять, принципів і законів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
основи кінематики та динаміки матеріальної точки і твердого тіла;
закони збереження;
основи електростатики;
закони електричного струму та його властивості;
основи електромагнетизму;
коливання і хвилі;
основні явища і закони хвильової оптики;
елементи релятивістської фізики;
основи квантової механіки;
основи атомної фізики;
елементи молекулярної фізики и термодинаміки;
елементи фізики конденсованого стану,
вміти:
аналізувати фізичні явища та процеси;
визначати фізичні величини;
працювати з фізичним обладнанням;
робити математичну обробку результатів дослідження;
порівнювати дослідні результати з теоретичними.
Оцінювання за 100 бальною шкалою:
Сума балів за всі види навчальної діяльності |
Оцінка ECTS |
Оцінка за національною шкалою |
|
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики |
для заліку |
||
90 – 100 |
А |
відмінно |
зараховано |
85-89 |
В |
добре |
|
75-84 |
С |
||
70-74 |
D |
задовільно |
|
60-69 |
Е |
||
35-59 |
FX |
незадовільно з можливістю повторного складання |
не зараховано з можливістю повторного складання |
1-34 |
F |
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
Література.
3. Чолпан П.П. Фізика. 2003.
4. Фізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система: Навч. посібник.- У 2 ч.- Ч. 1,2 /В.В.Куліш, А.М.Соловйов, О.Я.Кузнецова, В.М.Кулішенко.-К.: НАУ, 2004.
5. Манько В.К. Механіка. Молекулярна фізика. Електродинаміка (Конспект лекцій). Частина 2.
- Викладач: Золотаревський Іван