Програма вивчення навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» освітня програма «Промислова автоматика».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи і процеси формування товарної інноваційної політики підприємства.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Теоретичні основи та характеристика товарної інноваційної політики промислового підприємства.
2. Практичні аспекти розробки й обґрунтування комерційних перспектив створення нового товару.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти бакалаврського рівня системи теоретичних знань і практичних навичок щодо напрямків розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу для створення комерційно вдалих товарів.
Основним завданням вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» є засвоєння основних теоретичних положень товарної інноваційної політики підприємства та набуття необхідних практичних навичок щодо формування стратегії товарної інноваційної політики, методів ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів та послуг, вивчення сучасних підходів і прийомів генерування ідей, економічного обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам.

При вивченні дисципліни «Товарна інноваційна політика» здобувач вищої освіти набуває наступні компетентності:

Загальні компетентності:

ЗК 1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 5. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

Фахові компетентності:

ФК 10. Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, вимоги охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки під час формування технічних рішень.

ФК 11. Врахування комерційного та економічного контексту при проектуванні систем автоматизації.

Результати навчання:

ПРН13. Вміти враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, вимоги охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки під час формування технічних рішень. Вміти використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90______ годин(и)______3__ кредити(ів) ЄКТС.