Мета курсу: вивчення теоретичних основ і практики організації наукових досліджень у різних формах, сформувати уміння щодо творчого використання досягнень науки у майбутній практичній діяльності менеджера.

Предметом курсу є основи наукових досліджень і методика дослідження конкретних проблем економіки на основі загальнонаукових та емпіричних методичних прийомів конкретної науки, що дає змогу досліджувати економічні та соціальні процеси у їх спорідненості, відмінності, системності та історичному розвитку.

Задачі курсу:

-       ознайомлення із основами наукознавства;

-       набуття практичних навичок застосування загальнонаукових та спеціальних методів у наукових дослідженнях;

-       наукова організація дослідного процесу;

-       засвоїти правила роботи з бібліотечно-бібліографічними джерелами інформації у наукових дослідженнях;

-       організація впровадження результатів наукових досліджень та визначення їх ефективності.

Місце курсу у системі вищої економічної освіти: Курс носить загальнопредметний і міждисциплінарний характер. Він пов'язаний з усіма економічними науками, що викладаються для менеджерів у вищій школі.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

Інтегральна компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності:

ЗК1.Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4. Здатність бути критичним і самокритичним.

ЗК 5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 6. Здатність працювати в команді.

ЗК 7. Здатність планувати та управляти часом.

ЗК 8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 10.Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 11.Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 12.Навички міжособистісної взаємодії.

ЗК 13.Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності)

 

Фахові компетентності:

СК1 . Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.  

СК 2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів.

СК 4. Здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ.

СК 5. Здатність використовувати систему електронного документообігу.

СК 6. Здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій

СК 7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.

СК 10.Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.

СК 11.Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.

 

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 8 Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень.

ПРН 11.Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.

ПРН 13.Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку.

ПРН 15.Застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності.

ПРН 16.Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності.