Мета курсу: вивчення теоретичних основ і практики організації наукових досліджень у різних формах, сформувати уміння щодо творчого використання досягнень науки у майбутній практичній діяльності менеджера.
Предметом курсу є основи наукових досліджень і методика дослідження конкретних проблем економіки на основі загальнонаукових та емпіричних методичних прийомів конкретної науки, що дає змогу досліджувати економічні та соціальні процеси у їх спорідненості, відмінності, системності та історичному розвитку.
Задачі курсу:
- ознайомлення із основами наукознавства;
- набуття практичних навичок застосування загальнонаукових та спеціальних методів у наукових дослідженнях;
- наукова організація дослідного процесу;
- засвоїти правила роботи з бібліотечно-бібліографічними джерелами інформації у наукових дослідженнях;
- організація впровадження результатів наукових досліджень та визначення їх ефективності.
Місце курсу у системі вищої економічної освіти: Курс носить загальнопредметний і міждисциплінарний характер. Він пов'язаний з усіма економічними науками, що викладаються для менеджерів у вищій школі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
Інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності:
ЗК1.Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.
ЗК 4. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК 5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК 6. Здатність працювати в команді.
ЗК 7. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК 8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 10.Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 11.Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 12.Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 13.Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності)
Фахові компетентності:
СК1 . Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.
СК 2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів.
СК 4. Здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ.
СК 5. Здатність використовувати систему електронного документообігу.
СК 6. Здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій
СК 7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.
СК 10.Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.
СК 11.Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
Очікувані програмні результати навчання:
ПРН 8 Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень.
ПРН 11.Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
ПРН 13.Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку.
ПРН 15.Застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності.
ПРН 16.Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності.
- Викладач: Шитікова Лариса