Мета: формування теоретичних засад і практичних знань з теорії, методології, методики та організаційних основ надання практичних навичок з питань управління; засвоення основоположних знань по впровадженню сучасних технологій та інструментарію менеджменту в управлінську практику публічних установ та організацій, в тому числі надання публічних послуг; формування навичок практичного мислення в умовах підвищених вимог до якості роботи системи публічних установ і організацій.

 

Завдання дисципліни є:

-                оволодіти знаннями щодо понятійно категорійного апарату з дисципліни «Менеджмент публічних установ та організацій»;

-                поглибити знання стосовно теоретико-методологічних аспектів менеджменту в публічних установах та організаціях, засвоїти основні тенденції роботи;

-                сформувати компетентності щодо використання управлінського інструментарію, необхідного для підвищення ефективності менеджменту в публічних організаціях;

-                набуття навичок щодо розроблення обґрунтування пропозицій з питань удосконалення менеджменту в публічних організаціях;

-                сприяти розумінню сутності та соціальної значущості людських ресурсів в організації у сучасних умовах модернізації державного управління;

-                визначення місця і ролі дисципліни в системі менеджменту і формуванні якостей менеджера на державній службі;

-                вивчення методології , технології і кращих практик, що сприяють оргаанізаційній стійкості та досягненню стратегічної мети;

-                визначити виклики, розглянути можливості реформування управлінських відносин в Україні.

    

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:

інтегральна:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук

- загальних:

ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК 11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 13. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

фахових (спеціальних):

С(Ф)К 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.

С(Ф)К 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

С(Ф)К 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.

С(Ф)К 4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними.

С(Ф)К 5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту,

С(Ф)К 6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.

С(Ф)К 7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

С(Ф)К 8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.

С(Ф)К 10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.

С(Ф)К 11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.

С(Ф)К 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

С(Ф)К 13. Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.

С(Ф)К 15. Здатність формувати та демонструвати лідерські якості та поведінкові навички. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.

 

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.

ПРН 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.

ПРН 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.

ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.

ПРН 7. Виявляти навички організаційного проектування.

ПРН 8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.

ПРН 9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.

ПРН 10. Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.