Мета курсу: Формування у здобувачів вищої освіти знань, навичок і компетентностей, необхідних для розробки, фінансування, реалізації та оцінювання ефективності інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, а також для залучення інвестиційних ресурсів у регіональний розвиток з урахуванням особливостей публічного управління та адміністрування.

Предметом курсу є процеси, механізми та інструменти інвестування в регіональні програми та проєкти, фінансові та організаційно-інституційні засади залучення та використання інвестиційних ресурсів для сталого розвитку регіонів.

Задачі курсу:

                 Ознайомлення з теоретичними основами регіонального розвитку та роллю інвестицій у його забезпеченні.

                 Формування знань щодо фінансових механізмів та джерел фінансування регіонального розвитку.

                 Опанування методичного інструментарію інвестиційного менеджменту.

                 Дослідження проєктного інвестування та особливостей розробки й реалізації регіональних програм і проєктів.

                 Аналіз інвестиційних інструментів та механізмів їх застосування для фінансування регіонального розвитку.

                 Вивчення організаційної та інституційної основи залучення інвестицій на регіональному та місцевому рівнях.

                 Оволодіння методами підготовки інвестиційного продукту та маркетингу території для залучення інвесторів.

                 Формування навичок цільового пошуку інвесторів та пост-інвестиційного супроводження.

                 Розвиток критичного мислення та вміння аналізувати інформацію для прийняття управлінських рішень у сфері інвестування регіонального розвитку.

                 Опанування нормативно-правових, адміністративних та управлінських аспектів інвестиційного менеджменту в публічному управлінні.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

Інтегральну компетентність 

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплесністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності:

1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

4. Здатність бути критичним та самокритичним

9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

10 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово

11 Здатність спілкуватися іноземною мовою

13. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).

17. Володіти нормативно-правовими, управлінськими, адміністративно-розпорядчими основами, нормами, регламентами управління функціональною діяльністю органів публічної влади, підприємств, установ та організацій публічної сфери

Фахові компетентності:

1. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.

5. Здатність використовувати систему електронного документообігу.

7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.

10. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.

11. Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.

12 Здатність визначати та оцінювати основні групи ризиків в інвестиційному управлінні регіональним розвитком

13 Здатність забезпечувати адміністрування процесів розробки та реалізації регіональних програм і проектів

14 Здатність оцінювати        ефективність реалізації регіональних програм та проектів

17 Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та адміністрування, підприємств, установ та організацій публічної сфери прифронтових регіонів в умовах невизначеності та воєнного часу.

18 Здатність використовувати публічно-адміністративні технології розв’язання завдань у професійній діяльності публічних службовців та посадових осіб підприємств, установ та організацій публічної сфери в розрізі функціональних видів діяльності та інституційних секторів.

Очікувані програмні результати навчання:

11 Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції

13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку.

16 Використовувати дані     статистичної звітності,       обліку та     спеціальних досліджень у професійній діяльності

19 Уміти управляти функціональною діяльністю органів публічної влади, підприємств, установ та організацій публічної сфери.

20. Здатність розробляти і оцінювати виконання інвестиційних програми і проектів регіонального розвитку, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету (ДФРР)