Мета курсу: Формування у здобувачів вищої освіти знань, навичок і компетентностей, необхідних для розробки, фінансування, реалізації та оцінювання ефективності інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, а також для залучення інвестиційних ресурсів у регіональний розвиток з урахуванням особливостей публічного управління та адміністрування.
Предметом курсу є процеси, механізми та інструменти інвестування в регіональні програми та проєкти, фінансові та організаційно-інституційні засади залучення та використання інвестиційних ресурсів для сталого розвитку регіонів.
Задачі курсу:
– Ознайомлення з теоретичними основами регіонального розвитку та роллю інвестицій у його забезпеченні.
– Формування знань щодо фінансових механізмів та джерел фінансування регіонального розвитку.
– Опанування методичного інструментарію інвестиційного менеджменту.
– Дослідження проєктного інвестування та особливостей розробки й реалізації регіональних програм і проєктів.
– Аналіз інвестиційних інструментів та механізмів їх застосування для фінансування регіонального розвитку.
– Вивчення організаційної та інституційної основи залучення інвестицій на регіональному та місцевому рівнях.
– Оволодіння методами підготовки інвестиційного продукту та маркетингу території для залучення інвесторів.
– Формування навичок цільового пошуку інвесторів та пост-інвестиційного супроводження.
– Розвиток критичного мислення та вміння аналізувати інформацію для прийняття управлінських рішень у сфері інвестування регіонального розвитку.
– Опанування нормативно-правових, адміністративних та управлінських аспектів інвестиційного менеджменту в публічному управлінні.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
Інтегральну компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплесністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності:
1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.
2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
4. Здатність бути критичним та самокритичним
9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
10 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово
11 Здатність спілкуватися іноземною мовою
13. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).
17. Володіти нормативно-правовими, управлінськими, адміністративно-розпорядчими основами, нормами, регламентами управління функціональною діяльністю органів публічної влади, підприємств, установ та організацій публічної сфери
Фахові компетентності:
1. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.
5. Здатність використовувати систему електронного документообігу.
7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.
10. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.
11. Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
12 Здатність визначати та оцінювати основні групи ризиків в інвестиційному управлінні регіональним розвитком
13 Здатність забезпечувати адміністрування процесів розробки та реалізації регіональних програм і проектів
14 Здатність оцінювати ефективність реалізації регіональних програм та проектів
17 Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та адміністрування, підприємств, установ та організацій публічної сфери прифронтових регіонів в умовах невизначеності та воєнного часу.
18 Здатність використовувати публічно-адміністративні технології розв’язання завдань у професійній діяльності публічних службовців та посадових осіб підприємств, установ та організацій публічної сфери в розрізі функціональних видів діяльності та інституційних секторів.
Очікувані програмні результати навчання:
11 Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції
13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку.
16 Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності
19 Уміти управляти функціональною діяльністю органів публічної влади, підприємств, установ та організацій публічної сфери.
20. Здатність розробляти і оцінювати виконання інвестиційних програми і проектів регіонального розвитку, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету (ДФРР)
- Teacher: Ірина Нечаєва