Студенти, мaйбутнi професiонaли у соціальній сфері, повиннi бути не тiльки фaхово пiдготовленими, a й соцiaльно компетентними людьми, здaтними нa вiдповiдному рiвнi сприяти процесу набуття людиною соціальності під впливом соціальних явищ, процесів та відносин, не тiльки зберiгaти, a й збaгaчувaти нaдбaння професійної діяльності.

Метою вивчення курсу “Соціальна педагогіка” можна вважати розкриття взаємозв’язку соціальної педагогіки з гуманітарними науками та педагогікою; виділення предмета, об’єкта науки, її категорій; розгляд проблем соціальної педагогіки як науки і галузі практичної діяльності; виявлення специфіки соціально-педагогічної діяльності з різними категоріями дітей.

Головні завдання курсу: 1. Сформувати у студентів цілісне уявлення про фактори і закономірності соціального розвитку дитини. 2. Сформувати у студентів системний підхід до вивчення соціально-педагогічних явищ. 3. Організувати оволодіння закріпленням соціально-педагогічних категорій і понять. 4. Розвивати у студентів здатність наукового підходу до вивчення курсу. 5. Навчити студентів оволодінню та самостійній розробці і проведенню методики соціально-педагогічної діяльності. 6. Сформувати у студентів здатність до оволодіння головними методами і формами соціально-педагогічної діяльності з різними категоріями дітей та підлітків. 7. Сформувати у студентів знання і вміння соціально-педагогічних досліджень; володіння конкретними засобами, необхідними соціальному педагогові для самостійного конструювання соціально-педагогічної діяльності. 8. Під час проведення практичних занять сприяти виробленню у студентів навчальних і професійних навичок за допомогою вправ, соціально-педагогічних задач, соціально-педагогічних ситуацій, дилем тощо. 9. Сформувати у майбутніх професіоналів емоційно позитивне ставлення до соціально-педагогічних курсів і подальшої професійної діяльності.

План дисципліни: 1 курс 231 «Соціальна робота» - 30 год. лекцій, 30 год. практичні заняття;

2 курс 053 «Психологія» - 14 год. лекцій, 30 год. практичні заняття;

3 курс 231 «Соціальна робота» - 12 год. лекцій, 26 год. семінарські заняття.

За результатами вивчення дисципліни складається залік.