Метою вивчення навчальної дисципліни «Психодіагностика» є розширення діапазону теоретичних знань студентів з основних проблем і напрямків розвитку психодіагностики, вивчення її основних методів, а також  закріплення у студентів практичних вмінь та навичок психодіагностичного дослідження особистості, її станів, процесів та окремих рис.                                                                          

Успішному засвоєнню програми навчальної дисципліни «Психодіагностика» сприяє попереднє вивчення, згідно з робочими навчальними планами, навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Загальна психологія», «Історія психології», «Практикуму із загальної психології» та ін. Повне засвоєння програми навчальної дисципліни «Психодіагностика» підготує студентів до вивчення інших навчальних дисциплін професійного циклу, до якісного виконання основних завдань виробничої практики, проведення науково-дослідної роботи, до застосування психодіагностичного інструментарію у майбутній професійній діяльності. 

 Навчальний курс «Психодіагностика» спрямований на надання студентам теоретичних знань з основних проблем і напрямків розвитку психодіагностики, її основних методів; ознайомлення з сучасним простором уявлень психологічної науки про психодіагностику як наукову систему методів і способів постановки психологічного діагнозу; надання студентам основ психометрії; навчання грамотному підбору психодіагностичного інструментарію; ознайомлення студентів з найбільш популярними в професійному колі та універсальними психодіагностичними методиками та ін.