Метою викладання навчальної дисципліни «Нейромаркетинг» є формування у студентів теоретичних знань та вироблення практичних навичок із управління поведінкою споживачів туристичних послуг через написання текстів (копірайтинг), організацію торгового простору, створення сенсорної атмосфери у торговому залі та віртуальному майданчику обслуговування, дизайну сайту на засадах нейролінгвістичного програмування, а також орієнтація на адекватне відпрацювання практичних навичок із використання нейротехнологій в маркетингу.

Завдання.

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні сучасних механізмів та інструментів нейромаркетингу щодо надання відповідних послуг вітчизняним та іноземним споживачам в туристичному бізнесі.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку туризму. Викласти основи теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні і правові документи у сфері нейромаркетингу туристичного бізнесу, організації обслуговування туристів на засадах задоволення їх підсвідомих потреб. Надати характеристику та ідентифікувати класифікаційні ознаки туристичних ринків. Узагальнити досвід нейромаркетингу.

Практичні – ознайомити студентів із сучасними методами та технологіями планування, організації, ведення нейромаркетингового дослідження, обліку результатів та планування кроків щодо організації обслуговування споживачів в туризмі з використанням digital-інструментів.