Метою викладання навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» є формування у
студентів знання сучасних інформаційних
технологій у тісному зв'язку з маркетингом щодо оптимізації
маркетингово-інформаційного інструментарію для використання у господарській
діяльності компанії сфери
обслуговування: проведення ситуаційного, оперативного та тактичного аналізу, розв’язання
практичних завдань для Інтернет-оцінки становища туристичного підприємства на локальному
ринку, аналізу ефективності рішень щодо Інтернет-сегментування та позиціонування
туристичних продуктів підприємства у конкретному сегменті ринка, розробки
стратегії зростання підприємства, управління портфелем туристичного бізнесу та
асортиментом послуг, товарного та сервісного «міксу», каналів розподілу,
просування, ціноутворення, конкурентних стратегій тощо.
Завдання курсу. Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку туризму. Викласти основи теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні і правові документи у сфері Інтернет-маркетингу туристичного бізнесу, організації Інтернет-обслуговування туристів, безпеки платежів. Надати характеристику та ідентифікувати класифікаційні ознаки туристичних Інтернет-ринків. Узагальнити Інтернет-досвід в маркетингу. Практичні – ознайомити студентів із сучасними методами та технологіями оформлення, ведення Інтернет-маркетингового обліку та зберігання Інтернет-документації щодо організації обслуговування споживачів в галузі туризму з використанням традиційних і digital-інструментів. |
- Викладач: Цвілий Сергій