Метою викладання навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» є формування у студентів знання сучасних інформаційних технологій у тісному зв'язку з маркетингом щодо  оптимізації маркетингово-інформаційного інструментарію для використання у господарській діяльності компанії сфери обслуговування: проведення ситуаційного, оперативного та тактичного аналізу, розв’язання практичних завдань для Інтернет-оцінки становища туристичного підприємства на локальному ринку, аналізу ефективності рішень щодо Інтернет-сегментування та позиціонування туристичних продуктів підприємства у конкретному сегменті ринка, розробки стратегії зростання підприємства, управління портфелем туристичного бізнесу та асортиментом послуг, товарного та сервісного «міксу», каналів розподілу, просування, ціноутворення, конкурентних стратегій тощо.

Завдання курсу.
Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні сучасних механізмів та інструментів Інтернет-маркетингу щодо надання послуг вітчизняним та іноземним споживачам в туристичному бізнесі.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку туризму. Викласти основи теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні і правові документи у сфері Інтернет-маркетингу туристичного бізнесу, організації Інтернет-обслуговування туристів, безпеки платежів. Надати характеристику та ідентифікувати класифікаційні ознаки туристичних Інтернет-ринків. Узагальнити Інтернет-досвід в маркетингу.

Практичні – ознайомити студентів із сучасними методами та технологіями оформлення, ведення Інтернет-маркетингового обліку та зберігання Інтернет-документації щодо організації обслуговування споживачів в галузі туризму з використанням традиційних і digital-інструментів.