Мета: ознайомлення студентів з основними поняттями ринку туристичних послуг, сегментації ринку туристичних послуг, формуванння системи базових знань з основ формування сучасних тенденцій ринку туристичних послуг.

Завдання:

Методичні – викласти теоретичні основи історії формування та сучасних тенденцій ринку туристичних послуг, розкрити методику оцінки чинників та економічного потенціалу туристичного бізнесу в Україні.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан ринку туристичних послуг. Викласти основні теорії ринку туристичних послуг з використанням показників аналізу структури і динаміки розвитку туристичного бізнесу в країні.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань; набути студентами практичних навичок та умінь щодо застосування сучасних методів, прийомів визначення впливу глобалізації на розвиток туризму на різних рівнях; висвітлити питання оцінювання ефективності та результативності продажу на ринку туристичних послуг; визначити економічний потенціал сучасного туристичного бізнесу в Україні з використанням показників аналізу структури і динаміки розвитку туристичного бізнесу в країні.