Метою навчальної дисципліни є навчання основам ділової німецькомовної комунікації у ситуаціях повсякденного та професійного життя; формування професійних та функціональних комунікативних компетенцій у користуванні німецькою мовою в ситуаціях ділового життя фахівців у галузі туристичного обслуговування; розвиток загальних та професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій для забезпечення ефективного спілкування німецькою мовою в академічному та професійному середовищі.

 Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в контексті тем туристичної галузі, застосовувати міжкультурне розуміння у процесі безпосереднього усного і писемного спілкування у професійному середовищі.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання граматичних структур, необхідних для гнучкого вираження відповідних функцій та понять, а також для розуміння і продукування широкого кола текстів в академічній та професійній сферах, мовних форм, мовленнєвого етикету, властивих для офіційного та розмовного стилю,  лексичні одиниці (у тому числі термінології), вербально-етикетних норм та правил поведінки у ситуаціях ділового міжкультурного спілкування, а також різних аспектів німецькомовної культури та мовної поведінки у професійному середовищі; фахові компетентності: розвиток комунікативних вмінь відповідно до професійних потреб, що найбільше забезпечують адекватну мовленнєву поведінку студентів у їх майбутній професійній діяльності, вміння відтворювати фаховий зміст комунікативними прийомами зі специфічним фаховим наповненням (порівняння, дефініція, опис, класифікація, пояснення, реферування, посилання на приклади, уточнення, обґрунтування, доказ, судження тощо).

 Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови в галузі туризму мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.    


Змістовий модуль 1. Туризм як галузь економіки

Тема 1. Tourismus als Wirtschaftszweck

Тема 2. Deutschland und Ukraine als Reiseländer

Тема 3. Hotel und Hotelgewerbe

Тема 4. Geschäftspapiere und Korrespondenz

Тема 5. Komfort und stattliche Ausstattung. Unternehmungen

Тема 6. Was macht eigentlich… Reiseveranstalter 

Змістовий модуль 2. Міжнародна співпраця

Тема 7. Arbeit von heute und morgen. Moderne Arbeitsformen: Projektarbeit

Тема 8. Soziale Medien und Vermarktungsstrategien. Werbung. Marken und Konsumverhalten. 

Тема 9. Der Weg ist das Ziel. Tourismusmarketing

Тема 10. Personalpolitik und Mitarbeitermotivation.

Тема 11. Führungskompetenzen. 

Тема 12. Kooperation. Teamarbeit. Smalltalk und Interkulturelles.