Мета: формування у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною (німецькою) мовою в туристичній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток лінгвістичних знань туристичної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в контексті тем туристичної галузі, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну  мову  в ситуаціях професійного спілкування.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних  підручників, граматики в контексті туризму, професійної термінології, стилістичних особливостей мови туристичної брошури, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною (німецькою) мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані   теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників,  екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови в галузі туризму мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.    

 

Змістовий модуль 1. Туризм німецькомовних країн

Тема 1. Gäste begrüßen. Namen und Herkunft nennen. Über den Beruf sprechen. Telefonnummern nennen; nachfragen; Namen buchstabieren.

Тема 2. Gäste begrüßen und empfangen. Nach der Aufenthaltsdauer fragen; sich vorstellen; sich bedanken, etwas vermuten. Auskunft geben, ob Zimmer frei sind; fragen, wenn man etwas nicht versteht. auf eine Reservierungsanfrage antworten; Informationen zum Hotel und zum Zimmer geben.

Тема 3. Gepäckservice anbieten. Informationen zum Zimmer geben Uhrzeiten und Wochentage nennen. Informationen zum Animationsprogramm geben. Informationen zu einem Fahrplan geben. Frühstück im Hotel: Speisen und Getränke benennen. Eine Bestellung aufnehmen. Etwas aufs Zimmer bringen

Тема 4. Nachfragen, wenn man jemanden nicht versteht. Jemanden am Telefon verbinden. Schriftlich auf eine Reservierungsanfrage antworten; Zeitangaben machen: das Datum. Sich auf einer Hotel-Webseite orientieren. Am Telefon Auskunft geben (Zimmer, Zimmerpreise). Einen Reiseblog verstehen; erzählen, was man gemacht hat.

Тема 5. Etwas empfehlen. Einen Vorschlag machen. Einen Tisch reservieren. Auf Beschwerden und Wünsche reagieren. Informationen zum Service im Hotel geben. Auf Regeln hinweisen. Mit Gästen ins Gespräch kommen, über Vergangenes sprechen.

Тема 6. Einen Tisch zuweisen; sagen, wo etwas ist. Über Speisen und Getränke sprechen. Sagen, was man gern isst und trinkt. Auf Bitten und Beschwerden reagieren; die Rechnung bringen.

 

Змістовий модуль 2. Особливості надання послуг у туристичній галузі.

Тема 7. Orte in einer Stadt benennen; den Weg beschreiben. Eine Veranstaltung empfehlen; Informationen zu öffentlichen Verkehrsmitteln geben; Verkehrsmittel vergleichen. Einen Ausflug empfehlen. Den Weg zur Arbeit beschreiben. Ein Auto vermieten.

Тема 8. Als Reiseleiter/in Gäste begrüßen und sich vorstellen. Ein Ausflugsprogramm vorstellen. Fragen zum Ausflug beantworten. Über Sehenswürdigkeiten sprechen. Über Wetter und Jahreszeiten sprechen. Hilfe bei Problemen anbieten.       

Тема 9. Die Hotelrechnung kommentieren. Über die Zahlungsart sprechen. Nach der Zufriedenheit der Gäste fragen. Auf Lob und Kritik reagieren. Auf eine schriftliche Beschwerde reagieren. Gäste verabschieden

Тема 10.  Die verschiedenen Formen des Tourismus. Adjektive zu den Formen des Tourismus. Den Tourismus kritisch betrachten. Die Unterschiede der verschiedenen Tourismusformen erkennen und verstehen.

Тема 11. Wichtige Begriffe und Formulierungen zum Thema „Reisebüro“. Kunden bedienen. Auskünfte geben. Beschwerden schriftlich beantworten